اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

باهنر: به نفع دولت‎هاست که همراه با ولایت باشند

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: همواره ثابت شده بهترین و جامع‎ترین کسی که می‎تواند مطالبات مردم را درک کند و به مسئولان خط بدهد، مقام معظم رهبری است و به نفع دولت‎هاست که همراه با ولایت باشند.

باهنر: به نفع دولت‎هاست که همراه با ولایت باشند

محمدرضا باهنر ‌در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه همواره ثابت شده بهترین و جامع‎ترین کسی که می‎تواند مطالبات مردم را درک کند و به مسئولان خط بدهد‌ مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: این به نفع دولت‎هاست که همیشه همراه با ولایت باشند.

دلایل تغییر رفتار دولت‎های موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی‎نژاد در ولایتمداری

وی در خصوص تغییر رفتار دولت‎های موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی‎نژاد در ولایتمداری تصریح کرد: هر کدام از افرادی که نام بردید یک پدیده خاص هستند که اصلاً قابل مقایسه با یکدیگر نبوده و هر کدام‎شان نیاز به یک درس مسئول‎شناسی دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه مسئله ولایت فقیه در کشور ما از سه تا چهار جهت تکلیفش روشن است، متذکر شد: از نظر اعتقادی هر کسی که مسلمان و متدین باشد باورش این است که وظیفه شرعی، هماهنگی با رهبری است.

باهنر ادامه داد: فرض می‎کنیم یک نفر اصلاً کاری به احکام دینی نداشته باشد، در قانون اساسی نیز آمده که سیاست‎های کلی نظام را رهبری مشخص می‎کنند و قوانین موضوعه کشور باید در چارچوب سیاست‎های کلی نظام باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی امنیت ملی نیز تمام مصوباتش در صورتی لازم‎الاجراست که به تائید رهبری برسد، خاطرنشان کرد: اگر یک رئیس‎جمهور بخواهد در خط رهبری باشد کافی است که مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصوبات برنامه کشور را قانونی اجرا کند.

مقام معظم رهبری هیچ زمانی توقع کارهای غیرقانونی را از مسئولان ندارند

نایب ‎رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مقام معظم رهبری هیچ زمانی توقع کارهای غیرقانونی را از مسئولان ندارند حضرت آقا به دنبال این هستند که مجریان دقیقاً قانون را اجرا کنند برخی اوقات خودمحوری‎ها، خودکامگی‎ها و یا کج‎سلیقگی‎ها باعث می‎شود برخی تلاش کنند یک جوری از کنار نظرات مقام معظم رهبری عبور کنند که این کار را سخت می‎کند.

باهنر در پاسخ به این سوال که اگر خودتان رئیس‎جمهور منتخب مردم شدید آیا چنین اُفتی خواهید کرد یا خیر، بیان داشت: من معتقدم اگر قوانین موضوعه کشور دقیق و درست اجرا شود مخصوصاً با ملاقات‎های بازی که روسای جمهور با مقام معظم رهبری دارند اصلاً جایی پیش نمی‎آید که آدم بخواهد تخطی کند مگر اینکه کسی درونش یک مشکل وجود داشته باشد.

‌کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که در صورت اعلام کاندیداتوری خاتمی و مشائی آیا آنها تائید صلاحیت خواهند شد یا خیر، اظهار داشت: این را باید از شورای نگهبان بپرسید بنده بی‎تقصیرم.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول