اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد

برپایی نمایشگاه با 3 هزار عنوان کتاب در شوشتر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 3 هزار عنوان کتاب و تخفیف ویژه در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه با 3 هزار عنوان کتاب در شوشتر

علی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب با حدود 40 درصد تخفیف و با بیش از 3 هزار عنوان کتاب در شوشتر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود15 هزار جلد کتاب برای بازدید عموم در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی شده است تا استقبال زیادی برای حضور در این نمایشگاه از سوی مردم انجام شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه  از 14 تا 28  اردیبهشت ماه توسط انتشارات فرهنگ جامع تهران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در مقام سید محمد بازار شوشتر برگزار می‌شود.

به گفته بهرامی کتاب‌های متنوعی در این نمایشگاه در معرض خرید مردم قرار می‌گیرد که در این بین می‌توان به موضوعاتی همچون اجتماعی، ادبیات، کودکان، کمک درسی و مذهبی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های کتاب متعددی با عنوان‌های مختلف در طول سال در شهرستان شوشتر توسط انتشارات مختلف برگزار می‌شود افزود: کتاب در شوشتر اهمیت زیادی برای مردم دارد و برگزاری نمایشگاه‌ها همیشه با استقبال مردمی همراه است.

وی از علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواست تا همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 21 شب برای بازدید از نمایشگاه نشانی شوشتر خیابان امام خمینی(ره )ضلع شرقی، مقام  سید محمد بازار دیدن کنند.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول