اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند:

راه‌اندازی حلقه‌های کتاب و اندیشه در کتابخانه‌های عمومی بیرجند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند از راه‌اندازی حلقه‌های کتاب و اندیشه در کتابخانه‌های عمومی بیرجند خبر داد و گفت: دومین جلسه از سری حلقه‌های کتاب و اندیشه با موضوع نقد و بررسی کتاب داستان سیستان برگزار شد.

راه‌اندازی حلقه‌های کتاب و اندیشه در کتابخانه‌های عمومی بیرجند

محمود کاظم‌زاده دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به اهمیت نقد و بررسی کتاب اظهار کرد: کانون‌های ادبی کتابخانه‌های کشور فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ مطالعه مفید است و از این ظرفیت می‌توان برای ارائه سیرهای مطالعاتی و مشاوره مطالعه استفاده کرد.

وی راه‌اندازی حلقه‌های کتاب و اندیشه را در تمامی کتابخانه‌های سطح بیرجند گامی در همین راستا دانست و افزود: تاکنون دو جلسه از سری حلقه‌های کتاب و اندیشه با موضوع آثار شهید آوینی و کتاب داستان سیستان از آثار رضا امیرخانی برگزار شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند اضافه کرد: افزایش علاقه‌مندی به مطالعه هدفمند و با برنامه از نتایجی بوده است که در این جلسه‌ها به صورت کامل مشهود بود.

کاظم‌زاده با بیان اینکه استقبال اعضا از این جلسات خوب بوده است، گفت: برخورد صمیمانه رهبر معظم انقلاب با برادران اهل سنت، حضور ایشان در مناطقی که قبل از انقلاب در تبعید بوده‌اند، آشنایی بیشتر با مقام معظم رهبری و نحوه برخورد ایشان با مردم و ترسیم صحنه‌های اشتیاق مردم برای دیدار با ایشان از جمله موارد مطرح شده در دومین جلسه حلقه‌های کتاب و اندیشه با محوریت کتاب داستان "سیستان، 10 روز با رهبر" بود.

وی از برگزاری این جلسات به‌صورت هفتگی و در مناسبت‌های مختلف سال خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان بیرجند هشت کتابخانه نهادی و پنج کتابخانه مشارکتی فعالیت دارند که کانون ادبی با فعالیت‌های فرهنگی در تمامی آنها در جریان است.

تقدیر از معلمان و زنان و مادران خانه‌دار عضو فعال کتابخانه‌ها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند از برگزاری مراسمی با موضوع تقدیر از زنان و مادران خانه‌دار عضو فعال کتابخانه‌های عمومی و همچنین معلمان عضو فعال همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته معلم در محل کتابخانه حضرت خدیجه کبری(س) خبر داد.

انتهای پیام/69013/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول