اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

کتابخانه‌های اردبیل صاحب 10 هزار جلد کتاب جدید می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: 10 هزار نسخه کتاب چاپ جدید برای ورود به کتابخانه‌های استان اردبیل آماده‌سازی شده‌اند.

کتابخانه‌های اردبیل صاحب 10 هزار جلد کتاب جدید می‌شوند

صادق فرهمند امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: این کتاب‌ها در پنج سال اخیر چاپ شده و وارد قفسه‌های کتابخانه‌ مرکزی اردبیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کتاب‌ها در اواخر سال گذشته از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به اردبیل ارسال شده افزود: کتاب‌های جدید با کیفیت چاپ بسیار عالی و در موضوعات و حوزه‌های گوناگون از جمله علوم انسانی، علوم پایه، علوم کاربردی، هنر و کتاب‌های کمک آموزشی و غیره به چاپ رسیده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با پایان مراحل آماده‌سازی این کتاب‌ها، بخشی از نیازهای فرهنگی و علمی مراجعین به کتابخانه مرکزی، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان موسسات آموزشی و دانشگاهی رفع گردد.

فرهمند در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تسریع در فرآیند آماده‌سازی کتاب‌های جدید خاطرنشان کرد: با آماده‌سازی این کتاب‌ها انتظار می‌رود کتابخانه مرکزی به مرجع علمی منطقه تبدیل شود.

وی ادامه داد: سیاست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور این است که با خرید و ارسال کتاب‌های چاپ شده در پنج سال اخیر در حوزه‌های متعدد، پاسخگوی تمام نیازهای فرهنگی و علمی شهروندان در حوزه کتاب باشد.

فرهمند همچنین در پایان سخنان خود با اشاره به وجود کتاب‌های کمک آموزشی در بین کتاب‌های جدید ارسالی نهاد، تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند با عضویت در کتابخانه مرکزی اردبیل از این کتاب‌ها استفاده مفید ببرند.

انتهای پیام/62003/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول