اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد

رشد 94 درصدی تولید کتاب و مقالات در دانشگاه پیام نور اردبیل

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: ما در سال‌های اخیر با یک رشد جهشی 94 درصدی در چاپ کتاب و همچنین آثار تحقیقی – پژوهشی اساتید و دانشجویان روبرو بودیم.

رشد 94 درصدی تولید کتاب و مقالات در دانشگاه پیام نور اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت صبح امروز در نشست مسئولان فرهنگی و آموزشی دانشگاه پیام نور استان اردبیل اظهار داشت: این دانشگاه در زمینه چاپ کتاب با یک روند رو به رشد 94 درصدی و تولید مقالات و چاپ آنها در مجلات خارجی با رشد 102 درصدی مواجه بوده است.

وی عنوان کرد: به طوری که این دانشگاه با علاقمندی محققان، دانشجویان و اساتید خود 150 عنوان مقاله را در سال جاری چاپ کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل ادامه داد: از این مقالات 25 مقاله در همایش‌های داخلی و 35 مورد نیز در همایش‌های خارجی و بین‌المللی ارائه شده است.

خوش‌طینت با اشاره به اینکه در سال گذشته 300 برنامه فرهنگی اجرا شد و در تولید مقالات علمی – پژوهشی نیز گام‌های جدی برداشته شده است، افزود: قطعاً این تنوع برنامه‌ها امسال گسترده‌تر خواهد بود.

این مسئول در خصوص فعالیت‌های انجام یافته در دانشگاه پیام نور اردبیل نیز خاطرنشان کرد: این دانشگاه با 26 هزار دانشجو یک سوم دانشجویان استان را به خود اختصاص داده است که در بحث آموزش هم افزایش رشته‌های جدید و مقاطع کارشناسی ارشد به ویژه در رشته فنی و مهندسی و علوم انسانی را شاهد بودیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل ابراز داشت: در حوزه عمرانی از پروژه‌های متعدد از جمله ساختمان آموزشی نمین و پارس‌آباد و دیوار‌کشی و محوطه‌سازی 10 واحد شکل عملیاتی و اجرایی به خود گرفته و 52 پروژه عمرانی نیز در سطح استان در حال اجراست.

خوش‌طینت یادآور شد: از جمله این پروژه‌ها سالن چند منظوره دانشگاه اردبیل، ‌گرمی، خلخال و نمین است که با 6 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام می‌باشد.

وی همچنین از احداث مجتمع آموزشی – فرهنگی – هنری مذهبی شماره چهار اردبیل در مجموعه دانشگاه پیام نور خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: همچنین با موافقت سازمان و پیگیری‌های انجام شده به زودی شاهد افتتاح ساختمان 350 متری شهرستان سرعین و 20 هکتار مزرعه برای ایستگاه تحقیقات کشاورزی خواهیم بود.

خوش‌طینت با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف در سال گذشته تاکید کرد: این همایش‌ها با رویکرد توسعه کارهای علمی – پژوهشی انجام می‌شود چرا که کشورمان امروز سر‌آمدترین کشور در دنیا آن هم در عرصه علم و دستیابی به فناوری‌های جدید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: ما قطعاً در این حوزه می‌توانیم به بهترین امکانات و مجهز‌ترین توانمندی‌ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/62003/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول