اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کتابخانه سیار روستایی در بشرویه افتتاح شد

با حضور معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، کتابخانه سیار روستایی در شهرستان بشرویه افتتاح شد.

کتابخانه سیار روستایی در بشرویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح کتابخانه سیار روستایی بشرویه اظهار داشت: کودکان و نوجوانان دارای استعدادها، اندیشه‌ها و توانمندی‌های فراوانی هستند که برای پرورش این ویژگی‌ها و انتخاب راه درست زندگی به مطالعه و بررسی نیاز دارند. 

عبدالرضا صمدی ادامه داد: کتاب و کتابخوانی تاثیرات فرهنگی و اجتماعی بر ذهن کودکان و نوجوانان می‌گذارد و سبب انتقال ارزش‌ها به افراد و هدایت آنها می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در دین اسلام نیز در ارتباط با اهمیت کتابخوانی سفارش فراوان شده و قرآن کریم به عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین کتاب جهان برای بشریت است.

صمدی افزود: تمام انبیای الهی، بزرگان و ائمه اطهار(ع) تفکر و اندیشه و زندگی سالم را در گرو توجه به کتاب و کتابخوانی می‌دانند و در عصر حاضر نیز علمای تعلیم و تربیت و خردمندان توصیه کرده‌اند که اگر می‌خواهید در جامعه تاثیرگذار باشید کتاب بخوانید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بشرویه دارای شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته دینی، علمی و ادبی فراوانی است، گفت: تمام این شخصیت‌ها با بهره‌گیری از کتاب و انس با آن به چهره‌های درخشانی در عرصه‌های مختلف تبدیل شده‌اند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی سه عنصر اصلی کتابخوانی را نویسنده، فرد کتابخوان و کتابخانه دانست و اذعان داشت: باید از تمام امکانات برای شناسایی استعدادهای بالقوه افراد و ترویج فرهنگ مطالعه مفید استفاده کرد.                                                                                                                                                         این مسئول در پایان عنوان کرد: کتابخانه سیار روستایی 20 روستای بشرویه را تحت پوشش قرار داده و بیش از 700 نفر را به عضویت درمی‌آورد.  

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول