اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی خبر داد

حضور 8 موسسه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در نمایشگاه بین‎المللی کتاب امسال تهران، آستان قدس رضوی با هشت موسسه تحت پوشش خود با عنوان غرفه آستان قدس حضور دارد.

حضور 8 موسسه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران

حجت‌الاسلام جواد محمدزاده‌مقدم در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: انتشارات به نشر، معاونت تبلیغات آستان قدس، موسسه خدمات مشاوره‌ای، مرکز آفرینش‌های هنری، سازمان کتابخانه‌ها، بنیاد پژوهش‌ها، شورای عالی فرهنگی و روابط عمومی موسسات و نهادهای تحت پوشش آستان قدس در نمایشگاه امسال کتاب تهران حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های فرهنگی برای ارائه به مردم و مسئولان در نمایشگاه کتاب آماده شده است، تصریح کرد: این بسته‌های فرهنگی مربوط به موسسات تحت پوشش آستان قدس است که در نمایشگاه حضور دارند و با توجه به اینکه این موسسات روزی را در نمایشگاه به خود اختصاص داده‌اند، بسته‌های فرهنگی هر موسسه هم به فراخور همان روز پخش می‏شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدزاده‌مقدم افزود: آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه غرفه عمومی، کودکان و نوجوانان و دانشگاهی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول