اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بانوان شاغل در مجموعه زندان‌ها صورت می‌گیرد

برگزاری همایش زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده در قزوین

مدیرکل زندان‌های قزوین گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت زن و مقام مادر همایشی با عنوان زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده با حضور بانوان شاغل در مجموعه زندان‌های استان در زندان مرکزی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب اظهار داشت: با نگاهی دقیق و عمیق به تمام ابعاد وجودی زن، وظایف و نقش‌های تعالی بخش آن در نهاد خانواده روشن می‌‌شود.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته زن و بزرگداشت مقام مادر، جایگاه مقام زن را در گسترش فرهنگ و سیره فاطمی ضروری دانست و بیان کرد: جایگاه و شخصیت زن در فرهنگ هر جامعه، نشان‌دهنده میزان اهمیت و منزلت زنان در آن جامعه است.

مدیرکل زندان‌های قزوین اضافه کرد: مکتب اسلام با نگرشی فراگیر و با در نظر گرفتن همه ویژگی‌های زنان، منزلت و کرامت والایی را برای آنان قائل شده است.

فراست‌طلب به تبیین نقش زن مسلمان در نهاد خانواده و جامعه پرداخت و گفت: زنان همیشه و در همه عرصه‎های اجتماعی پیش‎قدم و تأثیرگذار بوده‌اند.

وی عفت در نگاه و معاشرت را از جمله آداب حضور زن در جامعه برشمرد و اضافه کرد: فعالیت‌های اجتماعی زنان و حضور آنان در جامعه با رعایت اجرای قوانین و اصول دین مبین اسلام میسر بوده و متضمن رشد و تعالی زن در عرصه‌های مختلف است.

مدیرکل زندان‌های قزوین خاطرنشان کرد: حجاب اسلامی مهم‌ترین دستاورد ارزشمند انقلاب است و بر حفظ جایگاه و نقش زنان در جمهوری اسلامی تأکید می‌ورزد.

فراست‌طلب تأکید کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، بانوان نیز باید در رویدادهای بزرگ و سرنوشت‎ساز حضور پیدا کنند.

مدیرکل زندان‌های قزوین عنوان کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت زن و مقام مادر همایشی با عنوان زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده با حضور بانوان شاغل در مجموعه زندان‌های استان در زندان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول