اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرقند:

حضور پرشور زنان در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

فرماندار قصرقند گفت: در دو انتخابات پیش رو انتظار ما از زنان منطقه این است که مثل همیشه با حضور پرشور خود حقانیت خود را ثابت کنند تا دشمنان اسلام و استکبار جهانی را مأیوس سازند.

حضور پرشور زنان در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند پیش از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن باشکوه میلاد کوثر در دبیرستان مهدیه شهرستان قصرقند با حضور مسئولان اجرایی و دانش‌آموزان دختر این شهرستان برگزار شد.

فرماندار قصرقند در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: وقتی الگو و اسوه‌ای بی‌نظیر و بی‌همتا همچون فاطمه زهرا (س) داریم چرا خواهران و بانوان مسلمان ما در جهان الگو نباشند، ما به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که فاطمه زهرا (س) الگوی همه زنان عالم است.

کوروش محمدی افزود: فاطمه (س) در جهان اسلام از جایگاه و منزلت بسیار والا و خاصی برخوردار است آن بانوی بزرگوار باعث شده تا زنان کشورمان ایشان را الگوی خود قرار داده به طوری که در همه عرصه‌ها، فاطمه‌وار حضوری فعال دارند.

وی بیان کرد: حضور فعال و چشمگیر زنان ایران اسلامی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، نمونه‌ای بارز از شجاعت و دلاوری آنان است که همیشه همراه و همدوش با مردان در دفاع از خاک میهنمان قدم برداشته‌اند.

فرماندار قصرقند ادامه داد: زنان در عرصه انتخابات هم، همیشه با مشارکت و حضور حداکثری خود پیشتاز بوده  و حتی در بعضی جاها از مردان هم سبقت گرفته‌اند.

محمدی تصریح کرد: در دو انتخابات پیش رو انتظار ما از زنان منطقه این است که مثل همیشه با حضور پرشور خود حقانیت خود را ثابت کنند تا دشمنان اسلام و استکبار جهانی را مأیوس سازند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دختران، زنان و مادران فردای کشورمان هستید لذا سعی کنید با تأسی از سیره و رفتار آن بانوی بزرگوار عالم هستی، و الگوگیری از شخصیت معنوی ایشان، زندگی خود را بسازید.

انتهای پیام/75002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول