اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

فعالیت کانون زنان بازرگان بر مبنای کار علمی باشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: فعالیت و پیشرفت کانون زنان بازرگان بر مبنای کار کارشناسی، علمی و تخصصی باشد.

فعالیت کانون زنان بازرگان بر مبنای کار علمی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن جلال‌پور در جمع اعضای هیئت مدیره کانون زنان بازرگان کشور اظهار داشت: کرمان به عنوان استان پایلوت کانون زنان بازرگان به منظور راه‌اندازی دفاتر استانی این کانون معرفی شد و امیدواریم این مهم بدعتی در راستای تشویق بانوان کرمانی برای حضور در برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی باشد.

وی به توصیف کرمان و بیان ظرفیت‌های این استان کویری پرداخت و بیان داشت: صبر، حوصله و تحمل از جمله ویژگی‌های بارز کرمانی‌ها است که این مهم را می‌توان در پیشه و مشاغل مردم این دیار مشاهده کرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: در زمینه کشاورزی اکثر محصولات از جمله پسته و خرما پس از حدود 10 سال به بار می‌نشیند و در سایر زمینه‌ها همچون صنایع دستی و ... اینگونه است و برای رسیدن به نتیجه، باید سال‌ها به انتظار نشست.

جلال‌پور با بیان اینکه این‌گونه سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در کشور کمتر دیده می‌شود، گفت: امیدواریم فعالیت و پیشرفت کانون زنان بازرگان بر مبنای کار کارشناسی، علمی و تخصصی باشد.

زهرا اخوان‌نسب رئیس کانون زنان بازرگان کشور به نقش مهم تشکل‌ها در سایر کشورها اشاره کرد و اظهار داشت: در کشور ما آنگونه که باید به تشکل‌ها اهمیت داده نشده است.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون زنان بازرگان منطبق با اساسنامه است، اذعان داشت: برنامه‌های آموزشی در اولویت فعالیت کانون است.

اخوان‌نسب از راه‌اندازی شعب کانون زنان بازرگان در همه استان‌های کشور خبر داد و گفت: این مهم نیازمند بسترسازی مناسب است و در استانی که شرایط فراهم آید، انجمن زنان بازرگان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول