اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

عزت زنان نظام اسلامی خاری بر چشم سلطه‌گران است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عزت و پیشرفت زنان نظام اسلامی در همه زمینه‌ها خاری بر چشم سلطه‌گران است و امروز نقش زنان در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بسیار با اهمیت است.

عزت زنان نظام اسلامی خاری بر چشم سلطه‌گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی عصر امروز در جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: زنان در عرصه دفاع مقدس حضور داشتند و امروز جهان سلطه از اینکه زنان نظام اسلامی در همه زمینه‌ها به پیشرفت و عزت رسیده‌اند، عصبانی است.

ریحانی ادامه داد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، امروز در موقعیت خاصی هستیم و امسال، سال سرنوشت‌سازی در زمینه سیاست و اقتصاد است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان برای ضربه‌ زدن به نظام اسلامی متحد شده‌اند، بیان داشت: سلطه‌گران می‌خواهند مردم ایران اسلامی را نسبت به مسئولان ناامید کنند.

وی جلوه حماسه سیاسی را در انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت و بر حضور حداکثری مردم تاکید کرد و نقش زنان در این انتخابات را بسیار مهم دانست.

ریحانی با اشاره به عملیات‌های روانی دشمن، تاکید کرد: مردم در تمام صحنه‌ها باصلابت حضور پیدا کرده‌اند و اگر هم مشکلاتی وجود داشته به آرمان‌های خود پایبند بوده‌اند.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: زنان خانواده سپاه پاسداران و بسیج وظیفه دارند، به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مانند همیشه توجه کنند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نقش زنان در تحقق حماسه اقتصادی مؤثرتر از مردان است و مدیریت اقتصاد خانواده به ‌دست زنان است.

ریحانی با اشاره به وظیفه سنگین تربیت فرزند، خاطر نشان کرد: مادران باید به تربیت فرزندان خود بر اساس الگوهای درست توجه بسیاری داشته باشند.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول