اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

قرآن کریم معرف بهترین الگوها برای زنان و مردان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی اسنان‌ها گفت: این کتاب آسمانی معرف بهترین الگوها برای زنان و مردان است.

قرآن کریم معرف بهترین الگوها برای زنان و مردان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار نماینده بانوان ادارات استان اظهار کرد: در قرآن کریم خداواند متعال به افرادی اشاره کرده تا انسان‌ها هم از آنها الگو بگیرند و هم تجربه بیاموزند و راه خوب و بد را از هم تشیخص بدهند.

وی با اشاره به اینکه زنان جامعه ما بهترین الگو و اسوه خود را حضرت فاطمه زهرا(س) می‌دانند، بیان کرد: معامله زنان از سوی غربی‌ها ارزش زنان را پایین می‌آورد و جایگاه آنها را دچار تزلزل کرده است اما در جامعه اسلامی ما زن همچون دری است که در جامعه ما دارای جایگاه و ارزش است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: خداوند با آزمایش بندگان خود نعمات خود را به آنها می‌بخشد و کردار و اعمال نیک و ایمان بندگان به خداوند متعال می‌تواند زمینه کسب رضایت خداوند و خشنودی وی را فراهم کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی هدف از خلقت انسان را رسیدن او به کمالات دانست و گفت: انسان باید به حدی برسد که زندگی خداگونه‌ای داشته باشد و خالق خود را همیشه یاد کند.

وی ایمان، توکل به خداوند متعال و تسلیم در برابر خواست خداوند متعال را امری ضروری خواند و گفت: مسلمانان باید در این راستا حرکت کنند.

وی همچنین بانوان را منشا خیر و برکت و ترقی و پیشرفت جامعه و خانواده دانست و افزود: زنان ما در راستای تحقق شعار امسال با عنوان حماسه سیاسی، اقتصادی نقش ارزنده‌ای دارند و می‌توانند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیش‌رو حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران بیافرینند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان نیز در این دیدار که به مناسبت هفته زن انجام شد، ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک هفته معلم اظهار کرد: زنان جامعه ما با بردباری و صبر هر چه تمام‌تر در همه صحنه‌ها و در تمامی عرصه‌ها حضوری موفق و جدی داشته‌اند و آنچه که در گذشته ما روی داده و منجر به پیشرفت جامعه اسلامی شده بیانگر پویایی و فعالیت زنان است.

سهیلا نصرصادقی افزود: در راستای ارتقای سطح توانمندی‌های بانوان استان طرح‌های گسترده‌ای در استان شکل گرفت که اجرای طرح رحمت و آموزش عترت و قرآن از جمله این طرح‌ها است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با رویکرد دینی، توانمندسازی دختران روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی فلسفه حجاب و عفاف و تحکیم بنیان خانواده و آموزش پیشگیری از سرطان را از دیگر برنامه‌های امور بانوان استان دانست.

در این دیدار بسته‌هایی فرهنگی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان به بانوان حاضر در جلسه اهدا شد.

انتهای پیام/79007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول