اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

نقش زنان در تمام صحنه‎ها به ویژه انتخابات مهم بوده است

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: نقش زنان در تمام صحنه‎ها به ویژه انتخابات مهم و حساس بوده است.

نقش زنان در تمام صحنه‎ها به ویژه انتخابات مهم بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، روح انگیز جهان‌افروز صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته زن در تشریح برنامه‎های این هفته در لرستان گفت: در سال حماسه سیاسی نقش زنان در حضور حداکثری یک نقش حساس و سرنوشت ساز است.

وی به نقش و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند، زنان لر باید همچون گذشته در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری خود خواب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به کابوس تبدیل کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: در سال ‌جاری حماسه سیاسی یک رویداد مهم و سرنوشت ساز است و ملت ایران در این حماسه مانند گذشته سربلند بیرون می‎آیند.

جهان افروز با تاکید بر لزوم و توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: رویکرد برنامه‎ها و مراسم این هفته باید بر اساس نامگذاری سال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باشد.

وی افزود: در این هفته بیش از دو هزار و 400 برنامه در سطح لرستان برگزار می‎شود.

مدیرکل امور بانوان استان لرستان در ادامه از برگزاری همایش استانی تجلیل از مقام زن و روز مادر به مناسبت هفته زن در استان خبر داد، گفت: امسال همزمان با هفته زن و بزرگداشت مقام مادر برنامه‎های متنوعی در سطح استان اجرا می‎شود.

جهان افروز افزود: این همایش با حضور بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می‎شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: در هفته زن برنامه‎هایی نظیر برگزاری جلسه‎های پرسش و پاسخ، گفتمان‎های سیاسی، برپایی نمایشگاه‎ها و عرصه توانمندی زنان در لرستان، برگزاری کارگاه‎های آموزشی حجاب و عفاف، برگزاری همایش استانی با عنوان زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده، غبار روبی گلزار شهدا، و... در سطح لرستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول