اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت

تجلیل از زنان برگزیده هرمزگانی در حوزه‌های مختلف

زنان برگزیده هرمزگانی در بخش‌های مختلف با حضور استاندار هرمزگان تجلیل شدند.

تجلیل از زنان برگزیده هرمزگانی در حوزه‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل امور بانون و خانواده استانداری هرمزگان ظهر امروز در این مراسم گفت: زنان ولایتمدار با تبعیت از رهنمودهای ولایت نقش محوری در جامعه اسلامی دارند.

پری صیادی افزود: تحقق شعار حماسه سیاسی اقتصادی بدون مشارکت فعال ممکن نیست و جامعه زنان به سهم خود نقش آفرینی مؤثری در این عرصه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته زن بیش از 400 برنامه در سطح استان هرمزگان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی است که به همت فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اجرایی می‌شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر این همایش که به منظور  تجلیل از زنان برگزیده در حوزه‌های مختلف است در سطح ملی نیز برنامه تجلیل از زنان برگزیده کشور برگزار می‌شود که نفرات برگزیده از سوی استان اعلام خواهد شد.

صیادی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع بیش از 200 برنامه در حوزه امور بانوان استان در ادارات و نهادها و همچنین حوزه ستادی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه‌ها تاثیر بسزایی در ارتقا شاخص‌های مختلف حوزه بانوان استان داشته است.

به گفته صیادی امسال نیز 25 طرح و برنامه باهدف تحکیم نهاد خانواده و پیشبرد امور زنان مبتنی بر ارزش‌های اسلامی با محوریت شعار سال برای اجرا در حوزه بانوان هدف‌گذاری شده است که در طول سال جاری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/88001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول