اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه خبر داد

وجود 8 هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد در سربیشه

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه دارای 8 هزار و 554 مددجو است.

وجود 8 هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد در سربیشه

محمد مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه اظهار داشت: در حال حاضر این نهاد 3 هزار و 735 خانوار را زیرپوشش دارد.

وی با اشاره به تعداد جمعیت زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه، ادامه داد: 8 هزار و 554 نفر از افراد نیازمند این شهرستان زیرپوشش خدمات کمیته امداد هستند.

پرداخت بیش از  23 میلیارد ریالی مستمری به مددجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه از پرداخت 23 میلیارد و 520 میلیون و 300 هزار ریال مستمری و عیدی به مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد.

مولایی با بیان اینکه 961 میلیون ریال کمک‌های بلاعوض به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه در سال گذشته پرداخت شده است، اذعان داشت: این کمک‌ها برای هزینه‌های معیشت، درمان،‌ لوازم زندگی و جهیزیه به مددجویان زیرپوشش بوده است.

وی با اشاره به تعداد درخواست‌های مردمی مراجعه شده به کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه تصریح کرد: تعداد 6 هزار و 975 مورد مراجعه در سال گذشته به این نهاد بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه از مراجعه 4 هزار 861 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در سال گذشته به این نهاد خبر داد و یادآور شد: همچنین 2 هزار و 114 مورد از مراجعات مربوط به افراد غیرمددجو بوده است.

مولایی افزود: این مراجعه‌ها برای درخواست‌هایی شامل کمک معیشت، خرید لوازم خانگی، وام اشتغال، تعمیر مسکن، درمان و جهیزیه بوده است.

اهدا 143 سری جهیزیه به نوعروسان و 15 فقره هدیه ازدواج به پسران

وی از اهدای 143 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای خرید جهیزیه نوعروسان زیرپوشش بالغ بر یک‌ میلیارد و 430 میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سربیشه با بیان اینکه 15 فقره هدیه ازدواج به پسران زیرپوشش این نهاد در سال گذشته اهدا شده است،‌ متذکر شد: ارزش ریالی این هدایا بالغ بر 30 میلیون ریال بوده است.

مولایی در پایان از اهدای 10 سری جهیزیه به زنان سرپرست خانوار که ازدواج مجدد داشته‌اند، خبر داد و خاطر نشان کرد: اعتبار هزینه شده برای تهیه جهیزیه زنان سرپرست خانوار 50 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/69010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول