اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

تبلیغات انتخاباتی در مراسم ارتحال امام ممنوع است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: توزیع اقلام تبلیغاتی انتخابات در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) ممنوع است.

تبلیغات انتخاباتی در مراسم ارتحال امام ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سعید جعفری اسلامی امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از وظایف شورای هماهنگی برپایی مراسم‌های رسمی کشور است که یکی از آن‌ها برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد است.

وی از برگزاری پنج کمیته در راستای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد خبر داد و افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته مراسم، کمیته مساجد و جوانان، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته اصناف و کارگری و کمیته پشتیبانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در اهواز برگزار می‌شود بیان داشت: تهیه ویژه‌نامه با موضوعاتی از جمله ارتحال امام، آغاز رهبری امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه 10 خرداد در همه شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: برگزاری میزگردهایی با حضور اساتید دانشگاه و حوزه از سوی صدا و سیما مرکز استان و مصاحبه با علما و مسئولان، اختصاص صفحاتی در روزنامه‌ها و جراید در ارتباط با موضوع وقایع 14 و 15 خرداد، قرائت قرآن و اهدا به روح امام خمینی(ره) و شهیدان 15 خرداد و سیاهپوش کردن سر درب ادارات، بازار و خیابان‌ها از جمله پیشنهادهایی است که برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

جعفری از برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و محصولات فرهنگی پیرامون امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد خبر داد و اضافه کرد: پیشنهاد شده است در این دو روز مسابقات کتابخوانی توسط کتابخانه‌های عمومی، مراسم شبی با قرآن، شب شعر و مسابقه خاطره‌گویی و بیان خاطرات زمان انقلاب به‌منظور آشنایی نسل جوان برگزار شود.

وی بر آماده‌سازی کامل شهر در روز 14 و 15 خرداد تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها و ادارات ملزم به نصب دو بنر بر دیوارهای ورودی هستند و حضور آتش‌نشانی، اورژانس و راهور به‌منظور کنترل ترافیک در روز برگزاری مراسم ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها، اظهار کرد: توزیع اقلام تبلیغاتی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) ‌ممنوع است و نیروی انتظامی در صورت مشاهده موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/72011/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول