اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 60

نوبخت: با استفاده‎کنندگان از بیت‌المال برای تبلیغات کاندیداها برخورد می‎شود

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: با استفاده‌کنندگان از امکانات دولتی و بیت‌المال برای تبلیغات کاندیداها برخورد قانونی می‎شود.

نوبخت: با استفاده‎کنندگان از بیت‌المال برای تبلیغات کاندیداها برخورد می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمدعلی نوبخت اظهار داشت: هیچ‌کس حق ندارد با استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال برای کاندیدایی تبلیغ کند و هر شخص در هر جایگاهی که بخواهد از منابع دولتی برای این امر بهره‌برداری و سوءاستفاده کند، متخلف از قانون و مجرم محسوب و قطعاً با نامبرده برخورد و به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران از نمادهای برجسته نظام مردم‌سالاری دینی است که مردم مبنا و محور آن هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان ادامه داد: انتخابات در کشور ما فرمایشی و نمایشی نیست و رخداد مهمی است که همگان در آن سهیم هستند.

وی اذعان داشت: همه مسئولان باید سعی بر این داشته باشند تا با همکاری و تعامل یکدیگر انتخابات را برگزار کنند.

نوبخت تصریح کرد: ما سرباز ولایت هستیم و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات و خلق «حماسه سیاسی» با تمام قوا تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان در پایان یادآور شد: با عنایت به حرمت خون شهیدان و حفظ کیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، ما در حفظ سلامت برگزاری انتخابات و امانتداری آرای مردم از موضع خود عدول نخواهیم کرد. 

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول