اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی شورای عالی نظارت شوراهای اسلامی گیلان:

ارائه گزارش عملکرد شوراها تبلیغات زودهنگام است

دبیر اجرایی شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: ارائه گزارش عملکرد شوراهای شهر و روستا از مصادیق تبلیغات زودهنگام است.

ارائه گزارش عملکرد شوراها تبلیغات زودهنگام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رجبعلی محمدپور پیش از ظهر امروز در گردهمایی اعضای هیئت‌های نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با اشاره به ممنوعیت تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شورای شهر و روستا اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا که برای انتخابات این دوره از شوراها ثبت‌نام کردند مشمول ممنوعیت تبلیغات زودهنگام می‌شوند.

وی ارائه گزارش عملکرد شوراهای شهر و روستا را از مصادیق تبلیغات زودهنگام عنوان کرد.

محمدپور در ادامه از آموزش تمام ناظران و سرناظران هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از 15 تا 30 اردیبهشت جاری در شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و تصریح کرد: تعداد 2 هزار و 500 نفر ناظر و سرناظر نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را به عهده دارند.

دبیر اجرایی شورای عالی نظارت بر انتخابات گیلان به حضور 70 بازرس ویژه در انتخابات شهر و روستا در استان اشاره کرد و گفت: بازرسان ویژه بر فعالیت تمام مجریان و هیئت‌های نظارت بر انتخابات نظارت می‌کنند و برای هر 40 صندوق رای یک بازرس ویژه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری به افراد دارای تخصص‌های متنوع نیاز داریم، یادآور شد: اعضای شوراهای شهر باید در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... تخصص‌های لازم را داشته باشند و بتوانند نیازمندی‌های شهر را برطرف کنند.

محمدپور اعلام مصادیق افراد مذکور را از کارکردهای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها دانست و بیان کرد: پس از تایید صلاحیت‌ها نشستی به منظور اعلام موارد قانونی با کاندیداهای شهر و روستا برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان اظهار کرد: افرادی که شرایط لازم برای نامزدی شوراها را ندارند در این عرصه ورود نکنند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول