اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عسگراولادی:

دنیای اسلام نیازمند ابتکارات امام خمینی است

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی گفت: امروز دنیای اسلام نیازمند این تجربیات و ابتکارات امام خمینی است.

دنیای اسلام نیازمند ابتکارات امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حبیب‌الله عسگراولادی چهارشنبه شب در دیدار سرپرست و اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به آیات کلام‌الله مجید گفت: خداوند در قرآن با خطاب‌های رحیمانه‌ای مستقیم و غیر مستقیم ابرار را مورد مرحمت قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پیچ تند تاریخی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ‌ارتباط‌ با این پیچ تند تاریخی که در آن قرار داریم هشدارهایی داده‌اند و برداشت‌های عمومی و خصوصی متفرقه‌ای از این بیانات شده است که شما ما را در این خصوص مدد کنید.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی در بخش دیگری از سخنان خود از آیت‌الله حسینی بوشهری برای بازدید از کمیته امداد امام خمینی دعوت و خاطرنشان کرد: بیایید و از نزدیک ببینید کمیته امداد که زمانی وظیفه تغذیه گرسنگان و تا حد امکان پوشش برهنگان را بر عهده داشت در حال حاضر خدمات زیادی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه قضاوت برخی از بزرگان هنوز این است که سیاست امدادی نمی‌تواند برای کشور مفید باشد، اظهار داشت: بنده معتقدم حوزه علمیه امداد را معاینه کند و نبض امداد را بگیرد.

عسگراولادی خواستار اضافه کردن رشته‌ای در حوزه علمیه با عنوان امدادگری شد و ابراز داشت: برای این طلاب عزیزی که در زمینه‌های مختلف باید برای آینده اسلام و بیداری اسلامی مجهز شوند رشته امدادگری را تاسیس کنید.

وی خواستار ارزیابی حوزه علمیه از فعالیت‌های کمیته امداد شد و گفت: با معاینه نبض کمیته امداد اگر ما با آنچه امام خمینی(ره) تاسیس کردند فاصله داریم، آموزش دهید تا ما خودمان را برگردانیم به آنچه امام خواست و اگر ما در مسیر امام، رهبری، مراجع و شما بزرگان هستیم بیان کنید زیرا دنیای اسلام نیاز به این تجربیات و ابتکارات امام خمینی دارد.

انتهای پیام/78010/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول