اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

زمان 10 روزه برای تبلیغات کاندیداها کافی نیست

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان 10 روزه برای تبلیغات کاندیداها کافی نیست.

زمان 10 روزه برای تبلیغات کاندیداها کافی نیست

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کاندیداهای ریاست‌جمهوری به چندین شکل مانند تبیین مواضع، تایید مردم و تبلیغ برای انتخابات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمان 10 روزه برای معرفی کاندیدها کافی نیست، تاکید کرد: لازم است با تغییراتی در قانون، اجازه تبلیغات طولا‌نی‌تری را برای کاندیدها فراهم کنیم و مشکل غیرقانونی بودن این تبلیغات زودرس را رفع کنیم که این مشکل باید در کمیسیون احزاب رفع شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون احزاب بحث‌هایی در این باره شده است تا به طور مثال ائتلاف‌ها از کمیسیون مجوز بگیرند و کار آنها جنبه غیرقانونی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی کاندیدها به علت شرایط تبلیغاتی خاص و یا شناخت مردم از آنها به اندازه کافی نام‌ آشنا هستند، افزود: این در حالی است که کاندیدایی که می‌خواهد تازه کار خود را آغاز کند حق دارد مواضع خود را تبیین کند، بنابراین فعالیت‌های وی را نباید به طور تبلیغاتی قلمداد کرد.

بخشایش تاکید کرد: برخی مسئولان استان‌های مختلف به کاندیداها اجازه ورود به استان‌هایشان را نمی‌دهند و در این مورد سلیقه‌ای عمل می‌شود اما از دیدگاه من باید به این افراد اجازه تبیین مواضع را بدهیم و در 10 روز آخر نیز تبلیغات ویژه کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از کاندیداها وضعیت موجود را نقد و مدعی رفع مشکلات هستند چرا هر کسی دوست دارد قدرت را به دست بگیرد بنابراین مردم باید به درستی درباره آنها تحقیق کرده و به حرف‌های آنها اکتفا نکنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عقب‌نشینی غربی‌ها در مذاکرات 1 + 5 و اجازه پیشرفت بیشتر ایران در مسایل هسته‌ای به تدریج از فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی می‌کاهد، گفت: مشکلات اقتصادی هیچ‌گاه سبب دوری مردم از نظام نمی‌شود و انسجام ملت‌ ایران برای شرکت در انتخابات نشانه آن است که هیچ‌گونه فاصله‌ای میان نظام و مردم وجود ندارد. 

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول