اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی خبر داد

وجود 34 پروژه در دست اقدام در آذربایجان غربی

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: 34 پروژه در مناطق مختلف آذربایجان غربی در دست اقدام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر برای بهره‌برداری آماده شوند.

وجود 34 پروژه در دست اقدام در آذربایجان غربی

علی آخوندیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: پروژه‌های در دست اجرای مجمع 34 مورد در قالب 211 کلاس درس است.

وی سال تاسیس این مجمع در آذربایجان غربی را 19 خرداد 1378 عنوان کرد و افزود: تعداد مجامع خیران مدرسه‌ساز فعال استان 18 باب است و تعداد کل خیران مدرسه‌ساز و همیاران 3 هزار و 810 نفر است که از این تعداد 351نفر فقط مدرسه‌ساز و تعداد کل 3 هزار و 559 نفر همیاران مدرسه‌ساز است.

آخوندیان با اشاره به اینکه مردان و زنان به طور مشترک در این زمینه فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: همیاران خیر مرد بیش از 1 هزار و 400 نفر و تعداد خیران زن هم بیش از 2 هزار نفر هستند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر برای عمران و ساخت و ساز در حوزه آموزش تلاش می‌کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی به تعداد پروژه‌های تعهد شده و تحویلی از نخستین سال تاسیس مجمع تا به امروز اشاره کرد و بیان داشت: پروژه‌های تعهد شده 826 مورد با 3 هزار و 283 کلاس است که می‌توان گفت تعداد پروژه‌های تحویلی 419 مورد و در قالب 1 هزار و 772 کلاس درس است.

وی تعداد پروژه‌های در دست اجرا را 34 مورد در قالب 211 کلاس درس عنوان کرد و اظهار داشت: 35 هزار و 164 نفر دانش‌آموز در مدارسی که خیران احداث کرده‌اند در حال تحصیل هستند لیکن امیدوار هستیم دانش‌آموزانی که در این قبیل مدارس پرورش می‌یابند خود نیز در آینده به جمع خیران و انسان‌های نیکوکار بپیوندند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول