اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس فارس:

کمک میلیاردی‌ خیرین مدرسه‌ساز را نیاز نداریم‌

مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت: خیران لازم نیست میلیاردی کمک کنند و هر فردی می‌تواند در ساخت چند درصد مدرسه، ساخت چند کلاس، ساخت نمازخانه و مواردی از این دست کمک کند.

کمک میلیاردی‌ خیرین مدرسه‌ساز را نیاز نداریم‌

احمد دست نیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر با حضور وزیر آموزش و پرورش پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فارس ‌برگزار می‌شود، اظهار داشت: نزدیک به یک‌هزار خیر مدرسه‌ساز از شهرستان‌های مختلف فارس در پانزدهمین جشنواره حضور دارند.

این مسئول افزود: در کنار جشنواره امروز، نمایشگاهی از سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های فارس برگزار شده و محدودیت فضاهای آموزشی فارس به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: از سال 1378 تا به امروز 14 جشنواره در هر سال برگزار شده که در نخستین جشنواره حدود 15 میلیارد ریال به مدرسه‌سازی کمک شد تا اینکه در سال 91 رقم کمک به 385 میلیارد ریال رسید.

دست نیان بیان کرد: امید داریم که خیران فارس همان‌طور که همواره در کنار دانش‌آموزان بوده‌اند در جشنواره پانزدهم نیز در زمینه هوشمندسازی مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی یاریگر ما باشند.

به گفته وی، خیران لازم نیست میلیاردی کمک کنند و هر فردی می‌تواند در ساخت چند درصد مدرسه، ساخت چند کلاس، ساخت نمازخانه و مواردی از این دست کمک کند.

دست نیان خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش کلاس‌های پنج پایه ابتدایی شش پایه شده و در هر مدرسه ابتدایی یک کلاس نیاز است.

وی ابراز داشت: تامین تجهیزات هوشمندسازی نیز مورد دیگری است که خیران می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها مراجعه و بیان کنند می‌خواهند کمک آنها در کجا صرف شود.

به گزارش فارس، شماره حساب، 66666 به نام خیرین مدرسه‌ساز فارس برای کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 2448/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول