اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی

کلنگ احداث مدرسه قرآنی در قم زمین زده شد

احداث پنجمین مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) پس از قرائت پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی آغاز شد.

کلنگ احداث مدرسه قرآنی در قم زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کلنگ احداث پنجمین مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) وابسته به جامعة القرآن الکریم و اهل بیت(ع) پیش از ظهر امروز پس از قرائت پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی با حضور فرزند آیت‌الله صافی گلپایگانی، خیرین مدرسه‌ساز و اعلایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم در منطقه پردیسان به زمین زده شد.

این مدرسه دارای زمینی به مساحت 3 هزار و 200 متر مربع بوده و در قالب دو طبقه، 12 کلاس، یک باب نمازخانه و دو کارگاه توسط فاطمه اشجعی از خیرین احداث می‌شود.

طراحی و نظارت این پروژه بر عهده اداره‌کل نوسازی مدارس استان قم بوده و هزینه احداث این مدرسه یک میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم در حاشیه این مراسم احداث مدرسه را یکی از مهم‌ترین گام‌های توسعه کشور عنوان کرد و افزود: قدم گذاردن در عرصه تعلیم و تربیت و تلاش در زمینه بر طرف کردن تنگناهای این مسیر جز با نیت پاک و الهی میسر نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران در تحقق خدمت به مردم بزرگوار میهن اسلامی و تأسی به سیره ائمه اطهار(ع) با تشکیل مجمع خیران مدرسه‌ساز در این مسیر همت کرده‌اند.

سید ناصر اعلایی طباطبایی با اشاره به عملکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: تاکنون این مجمع 84 مدرسه در قالب 858 کلاس درس با زیربنای 126 هزار و 558 متر مربع و 44 نمازخانه با زیربنای 6 هزار و 871 متر مربع احداث کرده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث 9 سالن ورزشی با مساحت 5 هزار و 661 متر مربع زیربنا و اهدای 89 قطعه زمین و خانه مسکونی از دیگر اقدامات مجمع خیرین استان قم است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم یادآور شد: هفت مدرسه با 62 کلاس درس و یک کانون فرهنگی تربیتی با مساحت 2 هزار 619 متر مربع زیربنا از جمله پروژه‌های در حال احداث مجمع خیرین است.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول