اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قلقل‌رود تویسرکان خبر داد

ساخت 16 مدرسه خیرساز در منطقه قلقل‌رود تویسرکان / فعال بودن 9 مجمع خیرین در قلقل‌رود

رئیس آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود تویسرکان با اشاره به فعالیت 9 مجمع خیرین مدرسه‌ساز در مجتمع‌های آموزشی بخش قلقل‌رود از ساخت 16 مدرسه خیرساز در سه مقطع تحصیلی بخش قلقل‌رود خبر داد.

ساخت 16 مدرسه خیرساز در منطقه قلقل‌رود تویسرکان / فعال بودن 9 مجمع خیرین در قلقل‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، جشنواره خیرین مدرسه‌سازان منطقه قلقل‌رود با حضور خیران مدرسه‌ساز و فرهنگیان خیر در آموزش و پرورش این بخش و مسئولان در سالن اجتماعات اردوگاه باقریه برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه قلقل‌رود تویسرکان در این مراسم با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای انسان است، اظهار داشت: افرادی ‌که برای آخرتشان سرمایه‌گذاری می‌کنند عاقل‌ترین افراد هستند چراکه امور دنیوی همه فانی هستند و آن‌‌چه را که انسان از اموالش با اخلاص برای رضای خداوند انفاق کرده، بهترین ذخیره پایدار در زندگی دنیا و آخرت بشر محسوب می‌شود.

واسع سوری با اشاره به اینکه شما خیران با عملتان الگوی خیراندیشی و تجلی این مهم در جامعه هستید، تصریح کرد: خیران با نیک‌اندیشی خود بهترین مبلغ برای گسترش خیر و نیکی در بستر جامعه به‌ویژه در مدارس هستند.

رئیس آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود تویسرکان با بیان اینکه گردهمایی همه خیران در قالب جشنواره خیرین تمرین گذشت، ایثار و خیر بودن در جامعه است، تأکید کرد: توسعه و ترویج این نماد در جامعه اسلامی به عنوان میراثی ارزشمند برای بنیانگذاری وفاق، بخشش و بذل در بین آیندگان از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است.

وی تأکید کرد: والدین، دانش‌آموزان و هم جامعه اسلامی متوجه باشند بخشی از وجود، ایثار و سخاوت ما باید بر مبنای باقیات‌الصالحات برای آینده سرمایه‌گذاری شود.

سوری خطاب به معلمان گفت: بزرگ‌ترین تفضل خداوند شغل معلمی است چراکه این امر به سرچشمه خیر و خیراندیشی متصل است.

وی تصریح کرد: شما سنگربانان تعلیم و تربیت جهل را ریشه‌کن می‌کنید و بودنی ماندگار را در بین نسل‌ها در نهاد آموزش و پرورش به عنوان بنیانی‌ترین نهاد در رشد و توسعه کشور ترویج می‌دهید.

رئیس آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود تویسرکان با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه اداره آموزش و پرورش به مشارکت و همفکری مردم نیاز دارد، افزود: همه باید تلاش کنیم که این سخن رهبری را به صورت ملموس مردم بدانند چراکه بدون همگرایی و وحدت نمی‌توان جامعه را ساخت.

وی عنوان کرد: تربیت از عهده یک نهاد بر نمی‌آید بلکه خانواده، جامعه و مهمتر برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌ دولتمردان در این عرصه نقش اساسی دارد.

سوری در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت مجمع ‌خیرین مدرسه‌ساز از سال 91 با عضویت پنج نفر در 9 مجتمع آموزشی بخش قلقل‌رود تویسرکان اشاره کرد و افزود: ایجاد مشارکت و همفکری بین اقشار مختلف مردم خیر و آموزش و پرورش از اهداف این مجمع‌ها است.

وی از ساخت 16 مدرسه خیرساز در سه مقطع تحصیلی در بخش قلقل‌رود تویسرکان خبر داد و گفت: بیشترین مدارس ساخته شده توسط خیران در منطقه قلقل‌رود تویسرکان در مقطع ابتدایی است.

رئیس آموزش و پرورش قلقل‌رود تویسرکان حاج غفار رسولی، حاج بهمن شیخ‌الاسلامی و رضا قلخانی را از خیران مدرسه‌ساز شهرستان تویسرکان معرفی کرد.

گفتنی است، در پایان خیران مدرسه‌ساز و فرهنگیان خیر در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز منطقه قلقل‌رود با حضور مسئولان تجلیل شدند.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول