اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات:

مدرسه محل تبلیغات سیاسی نیست/فضای مدارس از سوی مراجع رصد می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرسان اسلامشهر گفت: محیط علمی و صمیمی مدرسه را نباید با تنش‌های سیاسی و فضای انتخاباتی درگیر کرد و به همین دلیل فضای به صورت مستمر از سوی مراجع مربوطه در اداره آموزش و پرورش رصد می‌شود.

مدرسه محل تبلیغات سیاسی نیست/فضای مدارس از سوی مراجع رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمود قنبرزاده صبح امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران این شهرستان، اظهار داشت: خانواده بزرگ فرهنگیان همواره با حضور در صحنه‌های حساس انقلاب، یاری دهنده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و امسال به دنبال خلق حماسه‌ای بزرگ هستند تا به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

قنبرزاده افزود: معلمان تکیه‌گاه مورد اعتماد نظام اسلامی هستند، اگر به تاریخ انتخابات‌های مختلف نگاهی بیندازید، درمی‌یابید که همواره معلمان جزو برگزارکنندگان انتخابات بوده‌اند و شاید به همین دلیل است که قانون آموزش و پرورش و رئیس آن را در هر منطقه‌ای به عنوان عضو ثابت هیئت اجرایی انتخابات می‌شناسد، علاوه بر آن در سطح حوزه‌های رأی‌گیری هم حضور معلمان کاملا ملموس است.

وی این مسئله را نشانه‌ای قابل توجه در اعتماد به معلمان دانست و افزود: فرهنگیان طیف بزرگی از جامعه را تحت تعلیمات خود پرورش می‌دهند و در انتخابات نیز پاکی و صداقت در امور اجتماعی و سیاسی را به منصه ظهور می‌رسانند.

عضو هیئت اجرایی انتخابات اسلامشهر تصریح کرد: سلامت و صحت انتخابات در کشور به موارد متعددی بستگی دارد که یکی از آن‌ها حضور فعال فرهنگیان در هیئت‌های اجرایی است.

قنبرزاده با بیان این مطلب که آزمون‌های پایان سال دانش‌آموزان اندکی زودتر از زمان طبیعی برگزار می‌شود، افزود: این امر زمینه‌ساز حضور پرشور و بیش از پیش فرهنگیان و دانش‌آموزان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر است.

وی تأکید کرد: مدرسه محل تبلیغات سیاسی نیست و هیچ یک از کاندیداها و طرفداران آنها حق ندارند از پاکی و صداقت مدارس برای تبلیغات سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به این که مدیران مدارس به هیچ عنوان اجازه فعالیت‌های انتخاباتی را به کسی نخواهند داد، تصریح کرد: محیط علمی و صمیمی مدرسه را نباید با تنش‌های سیاسی و فضای انتخاباتی درگیر کرد و به همین دلیل فضای به صورت مستمر از سوی مراجع مربوطه در اداره آموزش و پرورش رصد می‌شود.

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال 92 با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: مسیر ما در آموزش و پرورش با رهنمودهای ولی فقیه ترسیم می‌شود و ما بر مبنای دستورات و خواسته‌های عمیق و متعالی ایشان قدم برمی‌داریم، بزرگترین افتخار معلمان حرکت در مسیر ولایت و اصول الهی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2302/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول