اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

کار در زمینه مدرسه‌سازی تمام شدنی نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کار در زمینه مدرسه‌سازی ادامه دارد و تمام‌شدنی نیست بنابراین لازم است این کارهایی که در این زمینه انجام شده تشویق شود.

کار در زمینه مدرسه‌سازی تمام شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمد رضا آشتیانی امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان که در دبیرستان حاج محمد ایزدی برگزار شد اظهار کرد: خیرین به دنبال این هستند که فرهنگ کار خیر را در جامعه ترویج دهند و باید توجه داشت این نیت‌های خیر از ائمه اطهار(ع) منشأ گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تمکن مالی دارند و خداوند به آنها لطف کرده و می‌توانند باری از دوش مردم بردارند در این دوره می‌توانند به انجام وظیفه بپردازند.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم عنوان داشت: اگر بخواهیم کشورمان مصون بماند و قشر محروم اذیت نشود و جانش به لب نیاید باید حضور خیران در صحنه استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه در برخی دوران مدارس به صورت چهار شیفت فعالیت داشتند گفت: 40 درصد مدارس و کلاس‌های درسی توسط خیرین قمی احداث شده است و این آمار نشان می‌دهد خیرین پا به پای قدرت و امکانات دولت حرکت می‌کنند.

آشتیانی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ کار خیر پیاده شود هیچ کس احساس تبعیض طبقاتی نمی‌کند.

وی یادآور شد: اکنون 95 درصد مدارس دارای مسجدهای خوب هستند که دانش‌آموزان در کنار آموزش در مساجد رشد و تعالی پیدا می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: کار در زمینه مدرسه‌سازی ادامه دارد و تمام‌شدنی نیست بنابراین لازم است این کارهایی که در این زمینه انجام شده تشویق شود.

وی با بیان اینکه اگر در پناه اهل بیت(ع) گام برداریم کشوری الهی داریم گفت: اگر پیشرفت توأم با معنویت و خدا نباشد به جایی نمی‌رسد.

آشتیانی یادآور شد: باید در نظر داشت که این کشور را خون شهدا تضمین کرده و خانواده‌های شهدا همه حرکات را از صدر تا عموم مردم رصد می‌کنند.

وی عنوان داشت: شهیدان زین‌الدین مردانه راه عملی را دنبال کرده و عزت کشور را به دنیا اثبات کردند و اگر امروز دشمنان جرأت نمی‌کنند نگاه چپ به کشور داشته باشند مرهون این صداقت‌ها و مردانگی‌هاست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان می‌دانند ملت ایران با وجود همه مشکلات دارای ولایت و رهبری است و در این بخش احساس خطر می‌کنند.

وی با بیان اینکه فراز و نشیب‌ها نباید روی مردم اثر بگذارد گفت: در طول 35 سال پس از پیروزی انقلاب همیشه این گونه فشارها بوده بنابراین ملتی موفق است که بماند و حتی جمله‌ای که نشان دهنده ضعف باشد بر زبان نیاورد.

آشتیانی با تأکید بر شکل‌گیری حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: دشمن به انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری دل بسته است بنابراین باید در این زمینه آگاه و بصیر باشیم.

انتهای پیام/78003/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول