اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیرین مدرسه ساز صورت گرفت

احداث 10 مدرسه در قرچک

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تاکنون 10 مدرسه طی سالیان گذشته در شهرستان قرچک توسط خیرین ساخته شده و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

احداث 10 مدرسه در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، رحیم زمانی در دومین همایش خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قرچک اظهار داشت: در قرآن کریم اجر کار نیک را به دانه‌ای مثال می‌زند که از آن 700 دانه می‌روید و اگر خدا بخواهد پاداش آن عظیم‌تر از این هم می‌شود.

رحیم زمانی ادامه داد : از این رو پروردگار عالمیان پاداش نیکوکاران را غیر قابل تصور برای ذهن آدمی عطا می کند، لذا با توجه به این که مدرسه سازی یکی از مصادیق عمل نیک است پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم نیک اندیش کشور به دلیل علاقه‌مندی به مشارکت در امور اجتماعی و با در نظر گرفتن تنگناها و مشکلات ناشی از کمبود فضاهای آموزشی و جمعیت زیاد دانش آموزی در اقصی نقاط کشور و کمبود امکانات لازم آموزشی در مناطق محروم با اهداء زمین ،  تجهیزات و ساخت مدارس کوچک به یاری آموزش و پرورش آمدند.

وی تصریح کرد: امیدواریم این روند انسان دوستانه همچنان ادامه یابد تا کشورمان از مراکز آموزشی و پرورشی بهره‌مندتر از گذشته شود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این مراسم گفت: با توجه به وجود سرانه جمعیت و قشر جوان و نوپا، این منطقه از کمبود مدرسه و فضای آموزشی رنج می‌برد که امیدواریم این معضل به همت مسئولین و خیرین مدرسه ساز هرچه زودتر رفع شود.

هوشنگ کولیوند اظهار داشت: تاکنون 10 مدرسه طی سالیان گذشته در شهرستان قرچک توسط خیرین ساخته شده و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

وی در ادامه افزود: خیرین مدرسه ساز در این امر کمک شایان توجهی داشته‌اند و با ساخت مدرسه، خیر دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورده‌اند.

کولیوند عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز، انسان‌های دلسوز و نمونه بارز سرمایه‌های جاودانه ملی و معنوی در جهت رشد و بالندگی ایمان و فرهنگ در جامعه می‌باشند که امیدواریم با الگوبرداری از این افراد دیگران نیز خود را در امورات خیر سهیم کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: امر مدرسه سازی و کمک به ساخت فضاهای آموزشی یکی از کارهای نیک و پسندیده‌ای است که طی سالیان گذشته در کشورمان با کمک خیرین در سراسر کشور آغاز شده و تاکنون مدارس بسیاری توسط کمک‌های این افراد ساخته شده است.

انتهای پیام/2462/ط

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول