اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از 5 مادر و همسر شهید در حاجی‌آباد

همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(ع) از پنج مادر و همسر شهید در شهر حاجی‌آباد زیرکوه تجلیل شد.

تجلیل از 5 مادر و همسر شهید در حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون فرماندار زیرکوه ظهر امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهید در حاجی‌آباد با اشاره به اینکه روز وفات حضرت‌ ام‌البنین(ع) مادر حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گزاری شده بر پاسداشت و تکریم خانواده‌ها شهدا تاکید کرد.

علی‌اکبر اکبری‌راد پاسداشت و تکریم و نقش‌آفرینی مادران و همسران شهدا را از جمله وظایف مهمی دانست که باید در جامعه نهادینه شود.

معاون فرماندار زیرکوه به نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: خانواده‌های شهدا در این راستا نقش‌آفرینی خوبی داشته‌ و  مادران و همسران شهدا در این راه دین خود را به خوبی ادا کرده‌اند.

اکبری‌راد بر ماندگاری و جاری بودن روحیه جهاد و شهادت در راه خدا در جامعه تاکید کرد.

امام جمعه زیرکوه نیز در این مراسم با اشاره به تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و نقش مادران در پرورش فرزندان مؤمن و ایثارگر اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی رجایی مادران و همسران شهدا را به عنوان اسطوره‌های صبر و بردباری در جامعه برشمرد و بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.

در این مراسم معاون فرماندار زیرکوه، امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، مسئول کمیسیون امور بانوان و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند و از مادران و همسران شهدای غضنفری، حسنی، بابک، عطایی، در شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زیرکوه تجلیل شد.

انتهای پیام/69008/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول