اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در قم

مادران و همسران شهدا تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: مراسم تجلیل از مقام زنان ایثارگر همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) با حضور مادران و همسران شهدا در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مادران و همسران شهدا تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، محمد کاظم پورامینی اظهار داشت: طبق روال هر سال، این مراسم مصادف با میلاد بانوی مکرم اسلام روز شنبه با هدف بزرگداشت مقام زن مسلمان، تجلیل از مقام شامخ زنان ایثارگر و معرفی الگوهای صبر و پایداری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زنان ایثارگر در دفاع از ارزش‌های اسلامی از عزیزترین کسان خویش گذشتند و بر داغ فراق ایشان صبر کردند و خود از پیروان شهدا و ایثارگران در حفظ ارزش‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت هستند و در این مسیر همواره پیرو حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: در این مراسم 16 هزار نفر از بانوان ایثارگر از جمله 4 هزار نفر از مادران شهدا، هزار و 440 نفر از همسران شهدا، بیش از 10 هزار نفر از همسران جانبازان و 632 نفر از همسران آزادگان حضور می‌یابند.

پورامینی خاطر نشان کرد: مراسم روز زن با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله سخنرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تواشیح، مدیحه‌سرایی، مولودی‌خوانی و مسابقات فرهنگی همراه خواهد بود.

وی افزود: بانوان ایثارگر پس از اجرای برنامه، ضریح مطهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) را گلباران کرده و به ساحت آن بانوی بزرگوار ادای احترام می‌کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول