اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

پایداری مادران و فرزندان شهدا ستودنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: صبر و پایداری مادران و فرزندان شهدا ستودنی است.

پایداری مادران و فرزندان شهدا ستودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در جریان دیدار از سه خانواده معظم شاهد در ایلام اظهار داشت: پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی در جهان به برکت خون شهدا و حماسه‌های آنان است.
وی ادامه داد: این پیروزی نشات گرفته از قیام خون سرخ امام حسین (ع) و یارانش است که باید این روش و منش استمرار یابد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدا با نثار جان خود همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی صیانت کردند.
لطفی تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران اسلامی داشته و باید همگان در راه آنان حرکت کرده و مدافع آرمان‌های آنان باشیم.
وی افزود: اکنون اقتدار و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در بهترین شرایط قرار داشته و یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است.
وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی برای ملت ایران اسلامی داشت که از مهم‌ترین این دستاوردها می‌توان به خودکفایی کشور ایران اسلامی اشاره کرد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: خودکفایی و استقلال سیاسی کشورمان از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که باید از این مهم صیانت و پاسداری شود.
لطفی تصریح کرد: مردم استان ایلام به عنوان مرزداران غرب کشور همواره مدافع انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل بوده و هستند.
شهیدان رشنوادی، نصیری و صالحی در سال‌های 61 و 66 در مناطق عملیاتی شاخ‌شمیران، نصر هشت و کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول