اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی:

زنان ایثارگر کانون مقاومت در برابر مستکبران هستند

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی گفت: زنان و مادران ایثارگران و شهدا کانون اصلی مقاومت و مجاهدت در برابر مستکبران هستند.

زنان ایثارگر کانون مقاومت در برابر مستکبران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت روز زن که با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌ها در سالن شماره چهار استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بالاترین هدیه خداوند به بشریت و الگوی کامل برای همه انسان‌‌ها در طول تاریخ است.

وی تجلیل از بانوان برتر ادارات را از جمله برنامه‌های هفته زن عنوان کرد و افزود: یکی از معیارهای زن و کارمند نمونه در هفته زن رعایت عفاف و حجاب است که یک کارمند نمونه باید از آن برخوردار باشد.

این مسئول اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته زن، امور بانوان استانداری برنامه‌های مختلفی را در قالب ستاد و  تشکیل چندین کمیته برگزار می‌کند.

وی با اشاره به همزمانی ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی(ره) به حق فرزند آن بانوی بزرگوار است و با ظهور و حضور خود ملت ایران را که تبدیل به کشوری گمنام و دنباله‌رو سیاست‌های بیگانگان بود به یکی از اثرگذارترین ملل دنیا مبدل کرد.

دهقان در ادامه به برنامه‌های هفته گرامیداشت زن اشاره کرد و گفت: رونمایی از دفتر مجله الکترونیکی ویژه بانوان، تهیه سی‌دی‌ و دیگر موارد چندرسانه‌ای و پخش آنها در ادارات و سازمان‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح در مسیر فردا گفت: این طرح از طریق کانون فرهنگی و اجتماعی زنان برای افرادی که در اجرای این طرح مشارکت داشتند، برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری استان با بیان اینکه طرح بزرگداشت مادران شهید و ایثارگر همه ساله اجرا می‌شود، ادامه داد: امسال این طرح تنها مختص مادران شهید نیست بلکه برای بانوان ایثارگر و زنانی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و یا جنگ را پشتیبانی می‌کردند، اجرا می‌شود.

وی دیدار از زنان ایثارگر را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده عنوان و اضافه کرد: امروز زنان امت اسلام با تبعیت از این مادران کانون اصلی مقاومت و مجاهدت در برابر مستکبران هستند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول