اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات شهرستان خلخال:

مادران شهدا در خلخال تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: همزمان با دهه کرامت و شب میلاد امام رضا(ع) از خواهران و مادران شهدا در خلخال تجلیل می‌شود.

مادران شهدا در خلخال تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی ظهر  امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان خلخال اظهار داشت: برنامه شب میلاد امام رضا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا(ع) شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری ویژه‌برنامه خواهران در دهه کرامت و مراسم تجلیل از خواهران و مادران شهدا و قرائت دعای زیارت عاشورا در حسینیه شهدای گمنام خلخال خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز به کار و فعالیت سایت خبری ازناو در شهرستان خلخال خبر داد.

این مسئول از هماهنگی کلیه مناسبت‌ها به منظور افزایش کیفی و اثرگذار نمودن برنامه‌ها و مراسمات شهرستان خلخال خبر داد و ابراز داشت: در این راستا سایت خبری www.aznav.ir به منظور انعکاس اخبار شهرستان خلخال آغاز به فعالیت کرده است.

وی تصریح کرد: فعالیت این سایت بارگذاری اخبار شهرستان خلخال در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، دینی، مذهبی و سیاسی است.

جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی با هدف‌گذاری برای برگزاری مناسب و اثرگذار بودن برنامه‌ها در مناسبت‌ها در شهرستان خلخال برگزار می‌شود که چگونگی، هدف، محل برنامه‌ها و مسئول برنامه‌ها مشخص شده تا در برگزاری آن خللی پیش نیاید و برنامه‌ها با کیفیت مطلوب برگزار شود و از موازی‌کاری‌ها در برگزاری بعضی از برنامه‌ها جلوگیری به عمل آید.

اعضای مصوب این شورا فرمانداری‌ها، اداره ارشاد، اداره تبلیغات اسلامی، هیئت‌های مذهبی، سپاه پاسداران، کمیته بانوان و خانواده فرمانداری‌ها، مسئولان روابط عمومی ادارات، نیروی انتظامی و صدا و سیما است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول