اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زن

مادران شهدای گچساران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی گچساران و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن، مادران شهدای گچساران تجلیل شدند.

مادران شهدای گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عضو شورای شهر دوگنبدان به همراه مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران و جمعی از رابطان امور بانوان فرمانداری این شهرستان امروز به مناسبت هفته زن و روز مادر و به منظور تجلیل از مقام مادران شهدا برگزار شد، ضمن سرکشی و دیدار با مادران شهدای گچساران از آنها تجلیل به عمل آوردند.

* دلجویی از مادران شهدا کوچک‌ترین کار در برابر بزرگ‌ترین کار مادران شهیدان است

عضو شورای شهر دوگنبدان در این دیدار اظهار کرد: شهیدان سرمایه‌های الهی و ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که با هزینه کردن زندگی و خون خود پایه‌های نظام اسلامی را محکم کردند.

کوکب حاتمی افزود: شهیدان تربیت‌شده دامان پاک و پر از معنویت مادرانی هستند که به خاطر حفظ اسلام و ارزش‌های نظام اسلامی از عزیزان خود گذشتند.

وی تصریح کرد: هر آنچه امروز مایه سربلندی، عزت و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی است، مدیون از خود گذشتگی و فداکاری‌های شهیدان است.

حاتمی ابراز داشت: مادران شهدا با پرورش جوانانی معتقد، ولایی و اسلام‌خواه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند و در نظام اسلامی دارای جایگاه و مقام بزرگی هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه مادران شهید اسوه صبر، مقاومت و پایداری هستند، بیان داشت: زنان جامعه باید از این مادران الگو برداری کرده و در راه ارزش‌های اسلامی و دینی از خود گذشتگی و صبر داشته باشند.

حاتمی خاطر نشان کرد: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنان در تمامی صحنه‌ها حضور فعال دارند و موفقیت‌های زنان ایران اسلامی دشمنان این نظام مقدس را ناامید کرده است.

وی معتقد است دلجویی و سرکشی از خانواده شهدای والامقام کوچکترین کار ممکن از سوی مسئولان و مردم در مقابل کار بزرگ مادران شهدا در تربیت فرزندان بزرگواری چون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

* صبر مادران شهید ستودنی است

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران نیز در این مراسم اظهار کرد: زنان ایثارگر در دفاع از ارزش‌های اسلامی از عزیزترین افراد در زندگی خود گذشتند و بر داغ فراق ایشان زینب‌گونه صبر کردند.

سهیلا بزرگ‌زاده ابراز داشت: زندگانی شهدای گرانقدر همواره باید الگو و سرمشق زندگانی نسل امروز و جوان جامعه بوده و بر همه مردم وظیفه است که حتی یک لحظه نیز از خانواده معظم شهدا غافل نشوند.

وی خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های شهدا بوده و صبر و طاقت مادران شهیدان ستودنی است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول