اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

صبر و استقامت خانواده‌های شهدا ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: صبر و استقامت مادران و پدران شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن دشمن را به زانو در آورده است.

صبر و استقامت خانواده‌های شهدا ستودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی پیش ازظهر امروز در نشست شورای مشورتی امور ایثارگران با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تمامی مسئولان است که برهمین اساس لازم است تا تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این مسیر مقدس گام بردارند.
وی با قدردانی از مقام والای شهدا و ایثارگری و فداکاری‌های ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‎های معظم شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهیدان با دلاوری‌ها و جانفشانی‌های خود و پیروی از سالار شهیدان و استعانت از رهبر فرزانه انقلاب و با ایثار خون خودشان دشمن را از خاک میهن اسلامی بیرون راندند.
کاظمی شهدا را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه افتخارات ما در صحنه‌های بین‎المللی در گرو خون  شهیدان است.
فرماندار شهرستان شهرکرد پرداختن به سیره شهدا را وظیفه تمامی آحاد مردم برشمرد و گفت: برهمین اساس لازم است تا راه و اهداف آنها گم نشود و بیاموزیم که شهدا برای رسیدن به هدف خود از چه منطقی برخوردار بودند.
وی در ادامه با اشاره به نقش شورای مشورتی امور ایثارگران در زمینه‎‌های مختلف فرهنگی و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در ادارات و در بین مردم گفت: شوراها باید در این رابطه بیشتر از گذشته اطلاع‌رسانی کنند و جامعه را بیدار سازند.
کاظمی همچنین بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: جوانان نسل امروز باید با تأسی و تبعیت همه جانبه از سیره عملی و رفتاری حضرت امام حسین(ع) نسبت به اجرای اصول و ارزش‌های دین اسلامی به ویژه امر به معروفات و نهی از منکرات پایبند و مقید باشند.
وی با اشاره به اهمیت نقش محرم در زندگی مردم، گفت: یادآوری واقعه عاشورا تاثیری مستقیمی در زندگی مردم دارد.
فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) برای آگاهی بخشی در سطح جامعه بود و این مسئله باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.
کاظمی در راستای شناسایی و بکارگیری رابطین امور ایثارگران ادارات به‌عنوان رابطین بنیاد شهید شهرستان شهرکرد، خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور خدمات‌رسانی مطلوب و اطلاع‌رسانی سریع‌تر به کارکنان شاهد و ایثارگر ادارات صورت پذیرفته است.
وی همچنین خواستار توجه بیش از پیش مدیران دستگاه‎های اجرایی در راستای دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان که بصورت هفتگی در شهرستان شهرکرد و با حضور فرماندار شهرستان شهرکرد انجام می‌پذیرد، شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول