اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان:

خدمات مهندسی در زنجان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: ارائه خدمات مهندسی در سازمان نظام مهندسی به صورت الکترونیک آغاز شده است.

خدمات مهندسی در زنجان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود

احد محمدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حجم پرونده‏ها و فعالیت‏ها در سازمان نظام مهندسی بالا است و باید در راستای مجازی‌سازی خدمات حرکت کرد.

وی حرکت به سمت الکترونیکی کردن خدمات مهندسی را مهم عنوان کرد و افزود: در عصر جدید همه فعالیت‏ها به صورت مجازی انجام می‏شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان کاغذ بازی در ادارات دولتی را نامناسب دانست و گفت: در عصر حاضر ارائه خدمات به صورت کاغذی موجب اتلاف هزینه‏ها است.

* آغاز به کار بایگانی دیجیتال در سازمان نظام مهندسی

وی از آغاز به کار بایگانی دیجیتال در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خبر داد و یادآور شد: بایگانی دیجیتال در سازمان نظام مهندسی ساختمان موجب ارتقای کیفی فعالیت‏ها خواهد شد.

محمدی ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان سازمان نظام مهندسی را اولویت مهم برای سازمان دانست و تاکید کرد: با راه‏اندازی واحد بایگانی دیجیتال مراحل کاری با سرعت بالاتری انجام می‏شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مجازی‏سازی فعالیت‏ها را موجب کاهش فضای مورد نیاز برای برای‏ امور بایگانی عنوان کرد و افزود: مجازی‏سازی فعالیت‏ها در سازمان رو به گسترش خواهد بود.

*ارتقای بهره‏وری با الکترونیکی کردن فعالیت‏ها

وی از دیجیتالی شدن مراحل کار دفتر فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: الکترونیکی کردن فعالیت‏های این بخش موجب ارتقای بهره‌وری فعالیت‏های این بخش می‏شود.

محمدی به واحد گازرسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‏های واحد گازرسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز به صورت الکترونیکی انجام می‏شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه مراجعین حضوری به سازمان نظام مهندسی آمار بالایی در طول روز دارد، خاطرنشان کرد: مهندسین، ناظرین و ارباب رجوع در طول روز مراجعات متعددی به سازمان دارند.

وی ادامه داد: الکترونیکی کردن خدمات موجب کاهش مراجعات افراد خواهد شد و از اتلاف وقت و هزینه افراد جلوگیری می‏کند.

محمدی یکی از اولویت‏های مهم سازمان را ارائه خدمات کیفی مناسب عنوان کرد و گفت: فعالیت‏های صورت گرفته در راستای تحقق این اهداف است.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول