اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خدمات فنی و مهندسی زنجان:

انجمن خدمات فنی و مهندسی زنجان بازوی صنعت است

مدیرعامل انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان گفت: انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان یکی از بازوهای قدرتمند بخش صنعت به شمار می‌رود.

انجمن خدمات فنی و مهندسی زنجان بازوی صنعت است

محمد حسین رستم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر مشکلاتی در زمینه اجرای ماده 44 قانون اساسی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی توجه کمتری به موضوع ماده 44 قانون اساسی دارند، اذعان داشت: با توجه به غنی بودن ظرفیت‌های بومی و داخلی واحدهای فنی و مهندسی، این واحدها می‌توانند در زمینه‌های مختلفی تحول آفرین شوند.

مدیر عامل انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان با بیان اینکه درخواست داریم توجه مسئولان استان زنجان به ویژه مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به انجمن خدمات فنی و مهندسی بیشتر باشد، خاطرنشان کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی مسئولان از واحدهای خدمات فنی و مهندسی سبب پیشرفت در امور می‌شود.

* برداشتن گام‌های بلند در سال حماسه اقتصادی

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از واحدهای خدمات فنی و مهندسی یک نوع سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود، اضافه کرد: حمایت از این واحدها سبب برداشتن گام‌های بلندی توسط انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان در سال حماسه اقتصادی می‌شود.

رستم‌خانی با بیان اینکه انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان یکی از بازوهای اجرایی و قدرتمند بخش صنعت محسوب می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با همکاری بخش‌های اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات موثری را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

انتهای پیام/73006/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول