اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان:

سند راهبردی منسجم در حوزه خدمات فنی و مهندسی وجود ندارد

مدیر‌عامل انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان گفت: نبود سند راهبردی منسجم در حوزه فعالیت‌های خدمات فنی و مهندسی یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های این بخش به شمار می‌رود.

سند راهبردی منسجم در حوزه خدمات فنی و مهندسی وجود ندارد

محمدحسین رستم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سمینارها و نشست‌های مختلفی طی سال گذشته در استان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم طی سال‌جاری یکی از مهم‌ترین سمینارها با عنوان سمینار راهکارهای توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی را در استان زنجان برگزار کنیم، خاطر‌نشان کرد: این سمینار با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار می‌شود.

*زنجان پیشرو در زمینه خدمات فنی و مهندسی

مدیر‌عامل انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های حوزه خدمات فنی و مهندسی نبود سند راهبردی منسجم و مشترک در زمینه فعالیت‌های خدمات فنی و مهندسی است.

رستم‌خانی تصریح کرد: زنجان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه فعالیت‌های خدمات فنی و مهندسی است.

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان از مجموع 25 انجمن خدمات فنی و مهندسی جایگاه دوم را پس از استان اصفهان در کشور به خود اختصاص داده است، افزود: نوآوری‌های واحدهای خدمات فنی و مهندسی در ارتقای ظرفیت‌های صادراتی و فناوری‌های واحدها موثر است.

رستم‌خانی با اشاره به اینکه واحدهای خدمات فنی و مهندسی به واحدهای با ابعاد کوچک‌تر کمک کرده و آنها را وارد مسیر صادرات می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز صادرات حرف نخست را می‌زند.

وی با بیان اینکه از طریق ظرفیت‌سازی برای صادرات می‌توان محصولات و دستاوردهای خدمات فنی و مهندسی را افزایش داد، یادآور شد: تهیه بسته‌های حمایتی خدمات فنی و مهندسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول