اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان خبر داد

فعالیت 4500 مهندس در سازمان نظام مهندسی زنجان

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان از فعالیت 4 هزار و 500 مهندس در سازمان نظام مهندسی استان زنجان خبر داد.

فعالیت 4500 مهندس در سازمان نظام مهندسی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی نصیرا شامگاه سه‌شنبه در دیدار اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی استان زنجان با استاندار زنجان، اظهار کرد: فعالیت 4 هزار و 500 مهندس در سازمان نظام مهندسی استان زنجان ظرفیت عظیم فنی و اجرایی برای استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مهندسان این سازمان با دیدگاه فنی و کارشناسی مسائل را بررسی می‌کنند، افزود: نقاط ضعف و قوت این سازمان شناسایی شده است.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان، عدم خودباوری را از مشکلات مهندسان زنجان عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های مهندسی زنجان برای ارتقای این روحیه استفاده شود.

نصیرا از صدور خدمات فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی خبر داد و گفت: از تجربیات استان‌های دیگر برای اجرای فعالیت‌ها در استان استفاده می‌شود.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهندسان زنجانی خبر داد و گفت: این آموزش‌ها در بخش‌های مختلف ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نظارت برای تولید محصولات ساختمانی باید به صورت جدی پیگیری شود، عنوان کرد: باید زنجیره تولید فعالیت درست و اصولی داشته باشد.

دبیر سازمان نظام مهندسی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: صدور محصولات آموزشی از برنامه‌های سازمان نظام مهندسی استان زنجان است که در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام شده است.

*نظام مهندسی منشا خدمات در جامعه است

توت‌آغاج با بیان اینکه ظرفیت مجموعه نظام مهندسی می‌تواند منشأ خدمات بسیاری در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: این مجموعه از افراد توانمندی تشکیل شده است که نظرات کارشناسی خود را در ابعاد مختلف ارائه می‌کند.

وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های ذیربط با سازمان نظام مهندسی تأکید کرد و اذعان داشت: موفقیت‌های این سازمان در صورت همکاری دستگاه‌ها افزایش می‌یابد.

یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از روبرو بودن کشور با دو چالش انرژی و محیط زیست خبر داد و افزود: برای رفع این چالش‌ها باید از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی استفاده شود.

سعید عباسی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی استان زنجان در این دو زمینه به صورت جدی برنامه‌ریزی می‌کند، ابراز داشت: در زمینه انرژی و محیط زیست این سازمان گام‌های مطلوبی را برداشته است.

وی از راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی محیط زیست و انرژی در سازمان مهندسی استان زنجان خبر داد و گفت: کاهش مصرف و بهینه‌سازی از اهداف این کمیته در بخش انرژی است.

*طرح کاشت یک هزار درخت در زنجان

این عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سازمان مرتبط با انرژی و محیط زیست خاطرنشان کرد: طرح کاشت یک هزار درخت در زنجان از سوی این سازمان به دستگاه‌ها پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه ضروری است از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی برای رفع معضلات استفاده شود، یادآور شد: این سازمان ظرفیت‌های لازم را برای ارائه طرح‌های مختلف دارد.

عباسی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه محیط زیست تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه‌ها، سازمان نظام مهندسی می‌تواند، کارآمدترین سازمان باشد.

انتهای پیام/73003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول