اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه خبر داد

نظارت فنی و مهندسی بر نحوه ساخت مسکن‌های مهر بشرویه

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: نظارت فنی و مهندسی بر نحوه ساخت‌و‌ساز واحدها و اجرای مقررات ملی ساختمان‌های مسکن مهر انجام شده است.

نظارت فنی و مهندسی بر نحوه ساخت مسکن‌های مهر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی‌اکبر روح‌بخش عصر امروز در نشست بررسی عملکرد تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه اظهار کرد: مسکن مهر از پروژه‌های عظیم عمرانی دولت است که به برکت نظام و حمایت‌های دولت، مشکل مسکن اقشار ضعیف جامعه رفع شده است.

وی ادامه داد: شهرداری نیز در راستای نهضت عظیم خانه‌سازی با تعاونی‌های مسکن مهر همکاری و تعامل مستمر داشته و پس از اتمام پایان کار و حفاری‌ها نسبت به آسفالت معابر اقدام کرده است.

سرپرست شهرداری بشرویه افزود: با وجود تورم و افزایش قیمت مصالح و هزینه‌های سنگین، 60 درصد معابر سایت مسکن مهر بشرویه آسفالت شده و 75 تا 80 درصد معابر نیز جدول‌گذاری، زیرسازی و کانیوو اجرا شده است.

نظارت فنی و مهندسی بر نحوه ساخت مسکن‌های مهر بشرویه

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه نیز با بیان اینکه این اداره از زمان تشکیل تعاونی‌های مسکن مهر نسبت به تأمین زمین مورد نیاز اقدام کرده است، گفت: پس از ساماندهی تعاونی‌ها، واگذاری زمین به نسبت تعداد اعضای تعاونی انجام شده و در زمینه پرداخت تسهیلات و ضمانت با تعاونی‌ها همکاری شده است.

محسن زیبائیان تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی نظارت فنی و مهندسی بر نحوه ساخت‌و‌ساز واحدها و اجرای مقررات ملی ساختمان را به نحو احسن انجام داده و تمامی واحدهای مسکن مهر بشرویه از لحاظ استحکام در حد مطلوب و رضایت‌بخش بوده است.

معرفی 841 نفر متقاضی مسکن مهر بشرویه به بانک مسکن

سرپرست بنیاد مسکن بشرویه نیز با اشاره به اینکه نظارت بر واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بر عهده بنیاد مسکن است، اذعان داشت: در شهرستان بشرویه 841 متقاضی مسکن مهر در قالب تعاونی‌ و انفرادی به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

حمید مجیدی افزود: از این تعداد، 742 نفر به صورت تعاونی‌های مسکن و 99 واحد انفرادی ساماندهی شده و از این تعداد نیز 836 نفر با بانک قرارداد بسته‌اند.

وی متذکر شد: تعداد 738 واحد مسکن مهر بشرویه پایان کار اعلام شده که 700 نفر در قالب تعاونی و 38 واحد خودمالک را شامل می‌شود و 705 دفترچه پرداخت اقساط برای سهامداران صادر شده است.

سرپرست بنیاد مسکن بشرویه در پایان یادآور شد: به 8 تعاونی مسکن مهر زمین‌های 99 ساله و به تعاونی مسکن فرهنگیان نیز زمین ملکی واگذار شده است.

انتهای پیام/69006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول