اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان خبر داد

اعزام هیئت‏های فنی و مهندسی زنجان به کشورهای خارجی

مدیر عامل انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان گفت: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته طی سال‌جاری هیئت‏های فنی و مهندسی این انجمن به کشورهای مختلف اعزام می‏شود.

اعزام هیئت‏های فنی و مهندسی زنجان به کشورهای خارجی

محمدحسین رستمیان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان عضو کارگروه تولیدی و اقتصادی استان زنجان و عضو موسسان خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی است.

*تشکیل انجمن همگن با 36 شرکت فنی و مهندسی

وی با اشاره به اینکه انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان 35 شرکت فنی و مهندسی را زیر پوشش دارد، خاطرنشان کرد: این انجمن در زمینه‎های مختلفی از جمله تحقیقات صنعتی، آموزش، راه‏اندازی شبکه‏ها، مدیریت سیستم، مدیریت کیفیت و ارائه مشاوره‏های گوناگون فعالیت می‏کند.

مدیر عامل انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان با بیان اینکه این انجمن فعالیت‏های موثری را در سطوح مختلفی انجام می‏دهد، اضافه کرد: با پیش‏بینی‏های صورت گرفته در سال‌جاری هیئت‏های فنی و مهندسی به کشورهای مختلف اعزام می‏شود.

*اعزام هیئت فنی و مهندسی به عراق، ترکمنستان و تاجیکستان

وی با اشاره به اینکه کشور عراق از ظرفیت‏های فنی و مهندسی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تعدادی از هیئت‏های فنی و مهندسی انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان به کشورهای تاجیکستان، عراق و ترکمنستان اعزام می‏شوند.

رستمیان با بیان اینکه هیئت‏های مورد نظر برای اعزام به کشورهای خارجی بیشتر شامل هیئت‏های عمرانی و فناوری می‏شود، ادامه داد: با تشکیل انجمن همگن فنی و مهندسی استان زنجان بسیاری از فعالیت‎های مجزا و جزیره‏ای به صورت یک‌جا و متمرکز انجام می‏شود.

وی با اشاره به اینکه از همه واحدهای فنی و مهندسی استان زنجان خواستاریم در انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان عضو شوند، یادآور شد: عضویت این شرکت‏ها سبب رشد و ارتقاء بنیان علمی و فنی آنها می‏شود.

مدیر عامل انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان زنجان اضافه کرد: با عضویت شرکت‏های خدماتی و فنی، این انجمن از تجارب و سوابق هر یک از شرکت‏ها بهره‎مند می‏شود.

*ارتقاء وضعیت صنعتی استان زنجان

وی پیشنهاد پروژه‏ها و طرح‏های مختلف برای توسعه صنعتی استان زنجان را یکی از مهم‏ترین مزایای انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان برشمرد و تصریح کرد: این پروژه‏ها در ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد استانی هر کدام از واحدهای فنی و مهندسی و ارتقاء وضعیت صنعتی استان موثر است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول