اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس اعلام کرد

تلاش برای خلق حماسه اقتصادی با وجود تحریم‌ها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: برای خلق حماسه اقتصادی از فرصت تحریم‌ها استفاده کنیم.

تلاش برای خلق حماسه اقتصادی با وجود تحریم‌ها

روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به راهکارهای استفاده از تحریم‌ها به منظور ایجاد فرصت برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: رهایی از اقتصاد تک محصولی نفت و توجه به بخش تولید صنعتی و معدنی از جمله مهم‌ترین این راهکارها است.

وی افزایش صادرات غیر نفتی از طریق تبدیل و ایجاد ارزش افزوده یکی از راه‌های کاهش وابستگی اقتصاد ایران به نفت عنوان کرد و اذعان داشت: لازم است در این راستا خودکفایی در محصولات کشاورزی مورد توجه ویژه قرار گیرد و صادرات این محصولات با در نظر گرفتن مزیت نسبی آن‌ها انجام شود.

بیگی با اشاره به ضعف صنعت گردشگری در ایران، خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری در جهت جذب گردشگر خارجی و هدایت گردشگران داخلی برای دیدن نقاط توریستی داخل کشور به جای خارج شدن از ایران با توجه به قابلیت‌های فراوان توریستی کشور، می‌تواند در بهبود وضع اقتصادی کنونی راه‌گشا باشد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به تولید دانش‌بنیان در حوزه‌های نظامی، دانش هسته‌ای، پزشکی و هوا و فضا با توجه به قدرت رقابت‌پذیری بالا ضمن تأمین نیاز داخلی می‌تواند درآمدهای صادراتی تصاعدی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول