اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا:

ایثار کارگران تحریم‌های استکبار را بی‌اثر کرده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: سال گذشته تلاش، همت و ایثار کارگران باعث شد تا تحریم استکبار جهانی به فرصت‌های ارزشمندی تبدیل شود.

ایثار کارگران تحریم‌های استکبار را بی‌اثر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی دادش‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد هفته کارگر و بسیج کارگری اظهار کرد: کارگران و کارآفرینان نقش‌آفرین عرصه‌های سخت و دشوار هستند و حماسه و افتخار‌آفرینی این تلاشگران سند افتخار و سرافرازی ملت بزرگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام و منزلت کارگران، صنعتگران و تلاشگران عرصه تولید وظیفه هر ملت است و این قشر ارزشمند و بزرگوار در فتح قله‌های افتخار همیشه در خط مقدم حضور داشته‌اند.

داداش‌زاده تصریح کرد: تقدیم 14 هزار شهید در دوران دفاع مقدس بیانگر نقش کارگران در عرصه دفاع از آرمان‌های مقدس، ارزشی و انقلابی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقش کارگران و کارآفرینان نقش بی‌بدیلی است، خاطرنشان کرد: سال گذشته تلاش، همت و ایثار کارگران باعث شد تا تحریم استکبار جهانی به فرصت‌های ارزشمندی تبدیل شود و این ابتکارات و خلاقیت‌ها موجب خشم استکبار جهانی شده است.

وی یادآور شد: سپاه عاشورا با همکاری و مشارکت تشکل‌های کارگری و مدیران و مسئولان استانی گام‌های اساسی را برای تحقق شعار سال برداشته است و حضور کارگران و کارآفرینان بسیجی در عرصه تولید و صنعت مظهر عشق و ارادت این رزمندگان نبرد اقتصادی به ولایت است. 

انتهای پیام/60001/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول