اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

هدف از تحریم‌ها مسدود کردن مسیر پیشرفت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: هدف دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی از تحریم‌ها مسدود کردن مسیر توسعه و پیشرفت نظام و کشور است.

هدف از تحریم‌ها مسدود کردن مسیر پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران، کارکنان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌هایی که در سال گذشته با همه تحریم‌هایی که دشمنان نظام برای ملت ایران و این نظام برآمده از خون شهدا به وجود آورده بودند، انجام دادید در سال جدید نیز باید با همان جدیت ادامه داشته باشد.

وی با تأکید بر نظارت بیشتر بر عرضه کالاهای اساسی مردم افزود: در توزیع کالاهای اساسی مردم باید نظارت بیشتری توسط مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گیرد و اجازه ندهید که افرادی سودجو کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند و باید با این افراد سودجو برخورد قاطعی صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به این نظام خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام در تلاش هستند که این نظام و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند اما با همه تحریم‌هایی که در سال‌های اخیر علیه این نظام و ملت ایران ایجاد کردند، نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

باریک‌بین اضافه کرد: مردم ایران نیز با حضور پررنگ‌تر و گسترده‌تر خود در تمام صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان این نظام دادند.

وی تصریح کرد: این نظام مقدس اسلامی از نخستین روزهای شکل‌گیری خود با شعار «نه شرقی، نه غربی» عدم وابستگی خود به قدرت‌های بیگانه و استکبار جهانی را اعلام کرد و تاکنون نیز ثابت کرده است که حکومتی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و برای زنده نگه داشتن قرآن، اسلام و زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته در سال گذشته علیه ملت ایران عنوان کرد: هدف دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی از تحریم‌ها مسدود کردن مسیر توسعه و پیشرفت این نظام است.

باریک‌بین ادامه داد: بنابراین با توجه به شرایط موجود وظیفه همه مسئولان نظام این است که به مردم بیشتر خدمت کنند.

وی با اشاره به ترویج معارف قرآنی در بین خانواده‌های کارکنان این سازمان گفت: باید همیشه با کتاب آسمانی قرآن مأنوس باشیم و کتاب‌هایی همچون نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را در بین خانواده‌ها ترویج و گسترش دهیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمازهای جماعت در مساجد و دستگاه‌های اجرایی دولتی تأکید کرد.

باریک‌بین عنوان کرد: مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌توانند در برگزاری کلاس‌های قرآنی و معارف اسلامی از روحانیون توانمند مدارس حوزه علمیه استان نیز بهره‌مند شوند.

در ابتدای این دیدار حسن جمشیدی‌‌ها، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گزارشی از نظارت بازرسان و کارکنان این سازمان در سال گذشته و فروردین ماه سال جاری را به استحضار امام جمعه قزوین رساند.

انتهای پیام/77010/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول