اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

تحریم‌ها باعث عقب‌ماندگی در هوشمندسازی مدارس نشد/ 50 درصد مدارس هوشمندسازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه تحریم‌ها باعث عقب‌ماندگی در اجرای پروژه هوشمندسازی مدارس نشد، تصریح کرد: بیش از 50 درصد مدارس مازندران هوشمندسازی شده است.

تحریم‌ها باعث عقب‌ماندگی در هوشمندسازی مدارس نشد/ 50 درصد مدارس هوشمندسازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه فناوری‌های آموزشی که در محل نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد مرکز مازندران برپا شد، اظهار داشت: حرکت آموزش و پرورش در مسیر تامین فناوری‌های آموزشی است.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر گام‌های موثری در هوشمندسازی مدارس، فعال‌کردن کارگاه‌های هنرستان‌ها و نیز آزمایشگاه‌های مدارس برداشته شد.

این مسئول با اعلام اینکه مازندران در مشارکت جدی مردم در تامین نیازهای آموزش و پرورش رتبه دوم کشوری را بعد از استان تهران کسب کرده است، گفت: اقدام خیرخواهانه مردم مازندران در مشارکت بخش فرهنگی و آموزشی جای قدردانی دارد.

امیری افزود: مازندران در سطح کشور جایگاه خوب علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، نیروی انسانی و مشارکت‌های مردم را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها باعث عقب‌ماندگی ما در اجرای پروژه هوشمندسازی مدارس نشد، تصریح کرد: بیش از 50 درصد مدارس مازندران هوشمندسازی شده که نشان از مشارکت مردم در مباحث آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: معلمان برای معنادار کردن روش یاددهی، یادگیری و استفاده از فناوری‌های نوین باید خود را با روش نوین مجهز کنند.

وی اضافه کرد: باید در سند برنامه ملی فرایند آموزش معلمان دیده شده و برای افزایش مهارت می‌توان از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت استفاده کرد.

امیری اظهار داشت: آموزش ضمن خدمت با رویکرد مدرسه‌محوری در مازندران جایگاه مناسب و مطلوبی دارد.

به گزارش فارس، نمایشگاه تخصصی فناوری‌های آموزشی از امروز تا پنجم اردیبهشت در  مازندران برپا است.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول