اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

مسکن مهر شاخص‌ترین اقدام عمرانی دولت در بشرویه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با اشاره به خدمات دولت در شهرستان‌های مختلف استان گفت: مسکن مهر شاخص‌ترین اقدام عمرانی دولت در بشرویه است.

مسکن مهر شاخص‌ترین اقدام عمرانی دولت در بشرویه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا پورسلطانی عصر امروز در نشست ستاد ارتباطات مردمی فرمانداری بشرویه با اشاره به اجرای طرح‌های شاخص دولت از جمله مسکن مهر ادامه داد: دولت ولایتمدار احمدی‌نژاد با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانسته منشا خیر و برکات زیادی در کشور به ویژه نقاط محروم شود.
وی با اشاره به اینکه کسب همه توفیقات نظام جمهوری اسلامی مرهون رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: با پیروی از ولایت می‌توانیم در برابر توطئه دشمنان انقلاب ایستادگی کنیم.
فرماندار بشرویه از سفر وزیر جهاد کشاورزی و حضور در جلسه شورای اداری بشرویه برای بررسی وضعیت مصوبات سفرهای استانی در این شهرستان از فردا خبر داد.
پورسلطانی با اشاره به اینکه فردا رئیس جمهور به بشرویه سفر می‌کند، از مردم مومن و ولایتمدار بشرویه دعوت کرد تا با استقبال پرشور و گسترده خود از احمدی‌نژاد فصل تازه‌ای از حضور خود در عرصه‌های انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
وی گفت: رئیس جمهور صبح فردا با حضور در بشرویه، در ورزشگاه شهید چمران به سخنرانی در جمع مردم این شهرستان می‌پردازد.
فرماندار بشرویه گفت: در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال، زیربنایی و مسکن، انرژی، صنعت، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان در سرفصل‌های مختلف اعتبارات مناسبی در سطح خراسان جنوبی در سفرهای قبلی هیئت دولت اختصاص یافته است که بشرویه سهم بالایی داشت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول