اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان مطرح کرد

بنیاد مسکن اصفهان، ستادی پیشتاز‌ در بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان

مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده آذربایجان اقدامات مناسبی را انجام داده و در ستاد روستایی بازسازی مناطق زلزله‌زده با 96 درصد پیشرفت فیزیکی ستاد پیشتاز بوده‌ایم.

بنیاد مسکن اصفهان، ستادی پیشتاز‌ در بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان

اصغر مستولی‌زاده امروز د‌ر گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان تصریح کرد: بنیاد مسکن استان اصفهان در جریان زلزله آذربایجان شرقی در دو قالب شهری و روستایی آغاز به کار کرد که در ستاد شهری بازسازی یک هزار ‌و 850‌‌ واحد مسکونی و ستاد روستایی 487 واحد مسکونی را بر عهده گرفت که تاکنون ستاد روستایی 96 درصد پیشرفت فیزیکی و ستاد شهری 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در شهر ورزقان ادامه داد: در این مدت تعداد هزار و 850 باب واحد مسکونی بازسازی شد، هزار و 833 فقره پرونده برای اخذ تسهیلات تشکیل و تعداد 535 هزار خانوار به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان افزود: تا این تاریخ آواربرداری 321 واحد مسکونی، پی کنی 238 واحد مسکونی انجام شده است و همچنین اقداماتی برای ‌فونداسیون 68 واحد، اسکلت 40 واحد و سقف 33 واحد مسکونی دیگر را انجام داده‌ایم.

مستولی‌زاده ادامه داد: در سه روستای نصیرآباد، علی آباد و مهترلو از توابع شهرستان ورزقان نیز 487 فقره پرونده برای استفاده از تسهیلات تشکیل شده است و هم‌وطنانمان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی تاکید کرد: در زلزله آذربایجان خسارت بیشتری در روستاها را شاهد بودیم و در گام نخست 138 باب سکوی دامی و انباری را احداث و سپس آواربرداری 406 واحد مسکونی، پی کنی 406 واحد، آرماتوربندی 398 واحد مسکونی، بتن ریزی 398 واحد مسکونی، اسکلت 398 واحد مسکونی، اجرای تیرچه بلوک 394، بتن‌ریزی سقف 393، دیوار چینی 384، نصب در و پنجره 364، اجرای گچ و خاک 349، کف سازی 272واحد را به انجام رساندیم.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول