اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت میگیرد؛

افتتاح پروژه آبرسانی مسکن مهر بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بشرویه گفت: همزمان با هفته دولت و با انجام بیش از 6 هزار و 500 متر لوله‌گذاری شبکه آبرسانی مسکن مهر بشرویه به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پروژه آبرسانی مسکن مهر بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد حسین بیزادی‌زاده در نشست خبری اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به یکهزار و 500 واحد مسکن مهر در حال اجرا است که تعدادی از آنها واگذار شده است و بقیه نیز به زودی واگذار می‌شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بشرویه ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح مسکن مهر در بشرویه انشعاب موقت به کلیه تعاونی‌ها واگذار شد و در هفته دولت نیز پروژه آبرسانی این منطقه به بهره‌برداری میرسد.
بیزادیزاده یادآور شد: تاکنون بالغ بر یک میلیارد ریال برای ایجاد این پروژه هزینه شده است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت ذخیره آب شهرستان بشرویه گفت: احداث مخزن ذخیره آب شرب شهرستان نیز با گنجایش 3 هزار متر مکعب در دست اجراست.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بشرویه تصریح کرد: برای این پروژه نیز تاکنون 2 میلیارد ریال هزینه صرف شده است که تا دهه فجر سال جاری به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.
بیزادی‌زاده با اشاره به آمار مقایسه‌ای چهار ماه نخست مصرف آب شهرستان بشرویه نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در این مدت مصرف آب شهرستان 6 درصد کاهش یافته است.
وی طول شبکه آبرسانی شهرستان را نزدیک به 100 کیلومتر عنوان کرد و گفت: نخستین لوله‌گذاری شبکه آب شهرستان بشرویه در سال 46 وارد شبکه آبرسانی شده است و در حال حاضر هرساله مقداری از شبکه‌های فرسوده آبرسانی اصلاح شده و عملیات جایگزینی انجام می‌شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بشرویه با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب تأکید کرد: خشکسالی پدیده‌ای است که چند سالی است سراسر کشور را در برگرفته است و این امر در بشرویه نیز مشهود است و صرفه‌جویی مردم می‌تواند برداشت آب از سفره‌ها و منابع تأمین آب شهرستان را کاهش دهد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول