اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بشرویه خبر داد

ارائه 3 طرح پژوهشی توسط دانشجویان بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بشرویه از ارائه سه طرح پژوهشی توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

ارائه 3 طرح پژوهشی توسط دانشجویان بشرویه

حسین صفارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: مرکز آموزشی علمی و کاربردی شهرداری بشرویه فعالیت علمی خود را از سال 87 و با پذیرش 157 دانشجو در چهار رشته مقطع کاردانی آغاز کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در این مرکز 342 نفر دانشجو مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 278 نفر مرد و 64 نفر زن هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بشرویه با بیان اینکه 259 نفر در مقطع کاردانی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد رشته‌های کاردانی به هشت رشته و در مقطع کارشناسی ناپیوسته به چهار رشته افزایش یافته است.

صفارزاده با اشاره به تشکیل ستاد هفته پژوهش در این مرکز گفت: به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه فن بازار شامل کتب، نشریات علمی و کاربردی، مقالات و پایان‌نامه‌های اساتید و دانشجویان، معرفی ایده‌های برتر و تجهیزات فنی و آموزشی رشته‌های موجود در این مرکز برپا می‌شود.

وی افزود: از نخستین روز از هفته پژوهش کارگاه‌های تخصصی ویژه رشته‌های کاربردی با موضوعات عیب‌یابی سیستماتیک خودرو، بررسی پیرامون هزینه‌یابی سنتی با هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت، پردازش تصویر، کارآفرینی و حمایت از تولید ملی برگزار شده است.

*برگزاری همایش پژوهش و فناوری تولید‌محور در بشرویه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بشرویه از برگزاری همایش پژوهش و فناوری تولید‌محور در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با همکاری مرکز رشد واحدهای فناوری بشرویه و با هدف تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر، ارائه ایده‌های نو، شرکت‌های دانش‌بنیان و فرایند ثبت اختراعات برگزار می‌شود.

صفارزاده، کسب مقام نخست انجمن علمی برتر مراکز علمی و کاربردی خراسان‌جنوبی، کسب مقام نخست پژوهشگر برتر استان، انتخاب استاد نمونه برتر استانی در سال‌های 89 و90 و مرکز نمونه استانی در بین مراکز در سال 88 را از افتخارات این دانشگاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سه طرح پژوهشی توسط دانشجویان و پنج طرح پژوهشی و کتب در دست چاپ توسط اساتید این مرکز در حال اجرا است، گفت: این دانشگاه از مقالات علمی اساتید در همایش‌ها و مواردی که مقاله با عنوان مدرس علمی و کابردی بشرویه چاپ شود، حمایت مالی می‌کند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بشرویه یادآور شد: برای ساخت ماکت هواپیمای رادارگریز و بدون سرنشین رقمی معادل 7 میلیون ریال و تهیه وسایل آموزشی مربوط به ساخت ربات‌های مسیریاب برای شرکت در مسابقات کشوری مبلغ 6 میلیون ریال کمک مالی شده است.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول