اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین سالروز حماسه نهم دی‌ماه

خیابان اصلی مسکن مهر بشرویه به نام 9 دی مزین شد

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه گفت: همزمان با دومین سالروز حماسه ملی نهم دی‌ماه و با مصوبه شورای اسلامی شهر خیابان 30 متری پروژه مسکن مهر بشرویه به نام خیابان نهم دی مزین شد.

خیابان اصلی مسکن مهر بشرویه به نام 9 دی مزین شد
حسن سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: روز نهم دی‌ماه یادآور حماسه‌ای بی‌نظیر از غیرت و خروش و بصیرت عمومی مردم ایران بود که بر پیکره نفاق و دشمنی با انقلاب اسلامی فرود آمد و نقطه درخشانی در تاریخ این سرزمین شد.
وی ادامه داد: هر ایرانی و دوستدار انقلاب دوست دارد به نحوی در ماندگاری خاطره این حماسه سهیم باشد و شورای اسلامی و شهرداری بشرویه نیز با نامگذاری این خیابان به نام این روز سعی کرده است به این خواسته عمومی عمل کرده باشد.
سلیمی با اشاره به در پیش بودن مرحله دیگری از آزمون بصیرت و حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب یادآور شد: مطمئنا این انتخابات نیز برگ زرین دیگری از حضور و شعور و پشتیبانی ملت از انقلاب و آرمان‌های امام و شهیدان خواهد بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بشرویه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه بر اهمیت پاسداشت و ماندگار کردن حماسه نهم دیماه 88 در خاطره ملت اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد این کمیسیون و در جلسه فوق‌العاده شورای شهر برنامه‌هایی عملی در این راستا پیشنهاد شد که در نهایت نامگذاری این خیابان در محل پروژه مسکن مهر که نمادی از خدمت‌رسانی دولت به مردم است مورد تایید قرار گرفت.
عباس جعفرزاده ادامه داد: مبلمان شهری و نام‌ها و اسامی شهر نمادی از ارزش‌ها و دلبستگی‌ها و خاطرات و حوادث برجسته و تاریخی ملت است که در این میان و بعد از فتنه سال 88 نام نهم دی‌ماه و حماسه این روز نیز در تاریخ به عنوان الگو و ستاره‌ای درخشان گویای بصیرت و عزم مردم در حفظ و حراست از انقلاب و نظام ولایی خود است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول