اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن بشرویه خبر داد

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن بشرویه از پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان بشرویه خبر داد.

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حمید مجیدی صبح امروز در جلسه اطلاع‌رسانی از خدمات ادارات مرتبط در سایت مسکن مهر بشرویه اظهار کرد: دولت نهم برای رفع مشکل مسکن، اقدامات گسترده‌ای در راستای خانه‌دار کردن مردم کرده است.

وی ادامه داد: در شهرستان بشرویه علاوه بر 700 واحد مسکونی مهر، ساخت 42 واحد مسکونی بهزیستی نیز آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن بشرویه تعداد واحدهای خودمالک را 150 واحد بیان کرد و افزود: از این تعداد 80 نفر به بانک معرفی شده‌اند که میزان تسهیلات ارائه شده به این واحدها یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان است.

مجیدی واحدهای قابل افتتاح مسکن مهر در بشرویه طی هفته دولت را 30 واحد تعاونی مسکن مهر یک، 86 واحد مهر سه، 90  واحد فرهنگیان و 30 واحد از تعاونی مسکن سپیدار عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تاکنون پنج میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه پرداخت شده است.

300 مشترک گاز در مسکن مهر بشرویه

رئیس اداره گاز بشرویه نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از عملیات گازرسانی به مسکن‌های مهر بشرویه پرداخت و گفت: به منظور گازرسانی به مسکن‌های مهر بشرویه، سه هزار متر شبکه پلی‌اتیلن، نصب 284 علمک و پنج باب حوضچه گاز انجام شده و نصب ایستگاه TBS در حال پیگیری است.

عباس پاکدل تصریح کرد: تاکنون 300 مشترک گاز در سایت مسکن مهر این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

نصب 350 فقره انشعاب آب در مسکن مهر بشرویه

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه با بیان اینکه آب نیاز اولیه برای ساخت و ‌ساز است، افزود: به منظور برخورداری 700 واحد مسکونی مهر از نعمت آب آشامیدنی سالم، چهار هزار و 700 متر شبکه توزیع آب با اقطار 200 میلی‌متر و احداث پنج باب حوضچه شیرآلات و نصب هفت شیرفلکه اجرا شده است.

محمدحسین بیزادی‌زاده خاطرنشان کرد: بعد از اجرای شبکه آب، برخورداری اراضی مسکن مهر و خرید انشعابات از سوی تعاونی‌ها، کنتورها نصب شده است. 

وی ادامه داد: تاکنون 350 فقره انشعاب آب در مسکن مهر یک، مهر دو، مهر سه و اصناف نصب شده و انشعاب تعاونی فرهنگیان و کارگران نیز در حال نصب است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول